מסנני אוויר

מסנני אוויר | פילטר תעשייתי

מסנן אוויר הנו אביזר הבנוי מחומרים סיביים, שמתפקידו להסיר חלקיקים מוצקים כגון אבק, אבקות (בוטניקה) ועובש מן האוויר. מסנן אוויר כימי מורכב מסופג או קטליסט להסרת מזהמים מולקולריים מרחפים כגון תרכובות אורגניות נדיפות (VOCs) או אוזון. מסנן אוויר משומש ביישומים שבהם איכות האוויר חשובה, במיוחד בבניית מערכות אוורור ובמנועים.

קיים שימוש נפוץ בחומרים כגון קצף, נייר מקופל או קרבי סינון מפיברגלס טווה (spun). שיטה נוספת, מיינני אוויר (ionisers) עושה שימוש בסיבים או קרבים עם מטען חשמל סטטי, המושכים אליהם את חלקיקי האבק. בכניסות האוויר של מנועי בעירה פנימית ומדחסים, נוטים להשתמש במסנן אוויר העשוי מנייר, קצף או כותנה. בשנים האחרונות חל שיפור משמעותי בטכנולוגיה של מסנני יניקת האוויר של טורבינות גז, הודות לשיפורים באווירודינמיקה ובדינמיקת הנוזלים של רכיב דחיסת האוויר.

חברת ברלין טכנולוגיות מתמחה בייבוא ושיווק של מגוון מסנני אוויר ופילטרים תעשייתיים לישראל מאירופה ומקומות נוספים.

חלקי חילוף למסנן אוויר

חברת ברלין טכנולוגיות מציעה לקהל לקוחותיה חלקי חילוף למסנני אוויר. במקום להחליף את כל מערכת סינון האוויר במקרה של תקלה, ניתן לפנות אלינו ולבדוק אם קיימים או אם ניתן להזמין חלקים תקינים במקום זה התקול.

אצלינו, בחברת “ברלין טכנולוגיות” ניתן להשיג חלקי חילוף של מסנני אוויר של כמה מן היצרנים המובילים בעולם של מסנני אוויר, הכוללים, בין השאר, חברות כמו רפובליק, אלקטרור, רובושי, ג’ורק, קאלטהוף, מאק ועוד רבים נוספים.

צרו עמנו קשר להזמנת חלקי חילוף למסנני אוויר, או לקבלת ייעוץ והכוונה בנושא מערכות לסינון אוויר, מדחס אויר, פילטרים ומסננים תעשייתיים או חלקי חילוף למערכות שונות.

להמשך קריאה

יצרנים

חברת רלסטון אינסטרומנטס נוסדה בשנת 1969 על ידי דאג רלסטון, וממשיכה גם כיום להיות חברה בבעלות משפחתית, בעלת היסטוריה גאה של חדשנות. כדי לתת מענה לדרישה לכך שתהיינה דרכים נוחות ומדויקות לכיול מכשירי לחץ בתעשיות ברחבי העולם, המציא רלסטון את המשאבה הפנאומטית הידנית הראשונה בשנת 1969, ואחריה פותחה משאבת היד ההידראולית הראשונה בשנת 1970.

במשך למעלה מ-40 שנה, רלסטון מתכננת ציוד ומערכות לכיול לחץ למגוון רחב של יישומים, דבר החוסך זמן ומספק תוצאות ברורות, כאשר מבצעים פעולות חשובות של בדיקות לחץ, תחזוקה ותיקון.

BOLL & KIRCH היא אחת מיצרניות המסננים המובילות בעולם בתחום הסינון של נוזלים וגזים. החברה מפעילה מחלקת מחקר ופיתוח גדולה שמבטיחה מנהיגות טכנולוגית לטווח הארוך. BOLL & KIRCH מוסמכת על פי תווי התקן DIN ISO 9001 + ISO 14001 + ISO 45001 ומאושרת על ידי כל חברות הסיווג הגדולות.

בברלין טכנולוגיות מומחים בתחום אשר ישמחו לתת ייעוץ, צרו קשר  נשמח לשוחח.

חברת SES International ההולנדית מחזיקה בניסיון מוכח ובטכנולוגיות המתאימות על מנת לסייע ללקוחותיה להשיג את יעדיהם העסקיים מאז שנות ה-50. החברה מספקת את העיצוב החסכוני והיעיל ביותר עבור חבילת מדחס ותחנות מדחס לתעשייה: מיחידות “עצמאיות” בסיסיות לתחנות מדחס מלאות בהיקף Turnkey, עם כל הציוד המשני הדרוש כדי לעמוד במפרט הלקוחות, כולל סקרברים, מפזרי חום ויחידות בקרה.

תכנון פתרונות בהתאמה אישית דורש תובנה, ידע וניסיון. צוות המהנדסים של חברת SES International מאפשר לה לעמוד בדרישות ורצונותיו של כלל לקוחותיה. זהו בדיוק השילוב של אותם רכיבים סטנדרטיים שמאפשר להגדיר פתרונות קצה לכל סיטואציה וסביבה.

SES International ידועה ומוערכת בפתרונות בכל מגוון תחומי המומחיות בכל רחבי העולם.

חברת ברלין טכנולוגיות מייצגת בישראל את חברת SES ומשווקת את מוצריה.

Hydra-Perm-Co שנוסדה ב-1991, היא ספקית ציוד הידראולי ומהנדסים בבריטניה וברחבי העולם והם המפיצים העיקריים בבריטניה, אירופה והמזרח התיכון של Permco.

במהלך מעל 20 שנות מסחר מוצלחות, מספקת החברה דרישות מדויקות ללקוחותיה במגוון עצום של ענפי תעשיה ומפנה אל יצרני ציוד מקומי ברחבי העולם. המגזרים הרבים להם סיפקה החברה ציוד במהלך השנים כוללים את ענף הבניה, התחום הימי, תעשיות מעבר לים, חקלאות, נפט, גז ואנרגיה.

Hydra Perm שואפת לספק ללקוחותיה מוצרים הידראוליים אמינים ושירות הראוי להם – במחירים תחרותיים. החברה מחזיקה מלאי נרחב במחסניה ומספקת מוצרים המבוססים על דרישות / מפרטים אישיים.

אנשי הצוות של החברה עורכים למשאבות, המנועים ומוצרי ניתוב הזרימה, בדיקות מקיפות לפני המשלוח המגיע גם עם אחריות של 12 חודשים ומספקים תיקונים הידראוליים במומחיות מקצועית גבוהה במידת הצורך.

חברת ברלין טכנולוגיות מייצגת בישראל את בית Hydra-Perm ומשווקת את מגוון מוצריה.

חברת Air Dimensions Inc או בקיצור ADI, בעלת מעל 40 שנות ניסיון בפיתוח, הנדסת וייצור משאבות דיאפרגמה ומדחסים. כל אחת ממשאבות ®Dia-Vac העמידות מציעות יכולת דגימה ללא שמן, ללא זיהום וללא דליפות. Air Dimensions Inc מתגאה באיכות ללא תחרות שהופכת את החברה למובילה בתעשיית משאבות הדיאפרגמה.

הנדסה
המוניטין על איכותן העילאית של משאבות הדיאפרגמה של Air Dimension התהווה על ידי הנדסה ועקרונות תכנון חדשניים. רמת הביצוע והותק ארוך השנים במאות המקרים שבהם עסקה ADI בתחום משאבות הדגימה ®Dia-Vac המוצבים בכמה רמות מעל המתחרים בתעשייה, מהווים הוכחה חותכת כי מוניטין העליונות הטכנולוגית של החברה הורווח ביושר והינו שריר וקיים. אם צרכי הלקוח ואופן השימוש שלו במשאבה דורש התאמה אישית, מחלקת ההנדסה של ADI מוכנה לכל אתגר בתכנון משאבה המותאמת במדויק לצרכי הלקוח.

עם מגוון רחב של מכונות CNC, אנו בברלין טכנולוגיות יכולים להתאים את משאבות ®Dia-Vac במהירות ובמחיר מותאם לתקציבך על מנת לענות על צרכי השימוש שלך. על-מנת להתחיל את שימושי המשאבה המותאמים לצרכיך, צור עמנו קשר עוד היום.

הרכבה
בחברת Air Dimensions, הרכבת המוצר נעשית בידיים ולא על ידי מכונות. ידיים אלו שייכות לאנשי מקצוע מנוסים שעברו הכשרה נרחבת.

העובדים של Air Dimensions מקדישים זמן רב בעבודת הרכבת המשאבות, על מנת שיתקבלו במחסן שלך תוך ימים ספורים ממועד ההזמנה. מדדי ביצועים של משאבות הדיאפרגמה מוכחים שאף יצרן משאבות אינו יכול להשתוות להם.

הבטחת איכות
גם חלק המשאבה הקטן ביותר שחברת Air Dimensions מייצרים נבדק בעשרות נקודות שונות לאורך תהליך הרכבתו. לא משנה מה גודל המשאבה, כל אחת מן היחידות עוברת 100% מבדקי ביצועים.

הסיבה לכך היא פשוטה – זיהוי פגם במפעל הוא קל בהרבה מתיקונו בשטח, עבורנו ועבורך. לכן, מדדי הבטחת האיכות נבדקים היטב ונבדקים בשנית על מנת להבטיח את האיכות הכוללת שלקוחותינו מסתמכים עליה.

חברת ברלין טכנולוגיות משווקת בישראל את משאבות הדיאפרגמה והמדחסים של חברת Air Dimensions ותשמח לסייע לכם באיתור והתאמתם לצרכי הייצור שלכם. למידע נוסף צרו איתנו קשר.

חברת Republic Manufacturing – רפובליק מערכות ייצור פעילה מאז שנת 1962 והמטה שלה ממוקם בדאלאס, טקסס.

במקור, חברה זו הייתה יצרנית יריעות מתכת אשר במהרה הפכה לאחת החברות הגדולות ביותר באזור צפון טקסס.

טווח מוצריה של חברת רפובליק – Republic Manufacturing הוא נרחב וכולל בין היתר מפוחים תעשייתיים, משאבות ואקום, מדחסים, סכיני אוויר, מנועים ומערכות נוספות. בזמן שמוצרים רבים זמינים לשילוח מיידי, צוות המהנדסים של חברת “רפובליק” יכולים לבצע עיצוב אופציונאלי התואם את צורכיכם הספציפיים.

חברת אלקטרור ELEKTROR נוסדה בגרמניה בשנת 1923, הינה מובילה בינלאומית בתחום אספקת מגוון סוגים של מפוחים, הכוללים בין השאר מפוחים צנטריפוגליים, מפוחים רדיאליים ומפוחים רגנרטיביים עם ספיקה מקסימלית של 8250 מק”ש.

בגלל היישומים הרבים של ELEKTROR אשר עושים שימוש באוויר, אפשר למצוא מפוח צנטריפוגלי ואת מוצרי החברה כמעט בכל תחום יצרני בתעשייה.
החברה שמה דגש מיוחד על התחומים הבאים: פיתוח מפוח צנטריפוגלי לשימוש בטכנולוגיות יניקה וייבוש, ענפי תעשייה כגון מזון, משקאות וטקסטיל, טכנולוגיית מסועים, טכנולוגיה סביבתית, בקרת אקלים, ותחומי אריזה והדפסה. בכל התחומים הללו, ELEKTROR עובדת בשיתוף פעולה עם יצרני מתקנים ומכונות ומתאימה מפוח צנטריפוגלי הנדרש על פי היישום הנדרש.

ברלין טכנולוגיות מייבאת ומשווקת בישראל טכנולוגיית מפוחים רדיאליים, מפוחים צנטריפוגליים ומפוחים רגנרטיביים לתעשייה של חברת אלקטרור ELEKTROR, נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה.

לחץ כאן למעבר לסוגי משאבות נוספות

חברת רובושי (ROBUSCHI) האיטלקית מייצרת מגוון משאבות וציוד לתחומים שונים בתעשייה.

עם יותר משישים שנות ניסיון, ROBUSCHI היא בעלת ניסיון רב בפיתוחים טכנולוגים חדשנים. החברה שהחלה את דרכה בתיקון משאבות צנטריפוגליות, עברה מאוחר יותר לייצור משאבות ואקום ובלוארים מסוג לוב (lobe blowers) והפכה למותג בינלאומי ידוע בשלושת התחומים הללו.

גם כיום מתרכזת ROBUSCHI בייצור בלוארים, משאבות ואקום ומשאבות צנטריפוגליות.

למעבר לסוגי משאבות נוספות – לחץ כאן

ג’ורק (JORC) הינה חברה הולנדית המתמחה בציוד לניהול ואופטימיזציה של מערכות אויר דחוס, כולל פילטרים, מסנני אויר, נקזים, ציוד להפרדת מים ודלק, ציוד לגילוי דליפות אוויר, שסתומים, מדחס אויר ועוד.

מוצרי החברה מסייעים לכל מפעל שמשתמש במערכות אוויר דחוס לחסוך כסף רב על ידי מניעת בזבוז אוויר וחסכון בחשמל ובתחזוקה של המערכות הללו.

 

חברת קאלטהוף לופטפילטר (KALTHOFF LUFTFILTER) הוקמה בגרמניה בשנת 1963 ומתמחה בייצור פילטרים למערכות ומכונות של חברות אחרות. הפילטרים של KALTHOFF LUFTFILTER משמשים במגוון יישומים כגון פעילות בבתי חולים, ייצור של מוליכים למחצה או תרופות ואריזה של מוצרי מזון.

לחברה יש מחלקת מחקר ופיתוח מתקדמת ביותר, ששוקדת על שיתופי פעולה עם מוסדות מחקר וזוכה לקבל סיוע כספי מתוכניות ממשלתיות ואזוריות, כולל תכניות של האיחוד האירופי, לשם פיתוח פילטרים מתקדמים. לחברה יש גם מעבדת פילטרים המצוידת בטכנולוגיית מדידה חדישה.

 

 

חברת שסתומי מק (MAC VALVES) היא יצרנית מובילה של שסתומים פנאומטיים מתקדמים. החברה, אשר נוסדה בשנת 1948 ונמצאת בבעלות עובדיה, ממוקמת במישיגן, ארה”ב, ויש לה שלושה מפעלי ייצור נוספים בבלגיה, טאיוון וניו זילנד.
MAC VALVES מייצרת שסתומי אוויר ומוצרים נלווים, תוך הקפדה על מתן מענה לצרכי השוק המשתנים. החברה עושה זאת, בין היתר, באמצעות השקעת משאבים מרובים בפיתוחים טכנולוגיים מתקדמים של מסנני אויר מבוקרים ומערכות פניאומטיות חדשניות ואמינות.

למעבר לסוגי שסתומים נוספים לחץ כאן

 

 

ELMO RIETSCHLE הינה חברה גרמנית הפועלת מזה כ-50 שנה ונחשבת לאחת המובילות בעולם בייצור משאבות ואקום ומדחסים למגוון רחב של שימושים.
חברת אלמו ריטשלה (ELMO RIETSCHLE) ביססה את עצמה כספק עבור יצרני ציוד מקורי (OEM), המשלבים את מוצרי החברה במערכות שלהם, בתעשיות שונות : איכות הסביבה, דפוס ואריזה . כמו כן משאבות ואקום ולחץ המשמשות למגוון גדול מאוד של אפליקציות תעשייתיות, מדחסי אויר ועוד .

הפתרונות החדשניים שמציעה החברה באמצעות מוצריה השונים מיושמים במגוון תחומים כגון טכנולוגיה סביבתית, עיבוד/ אריזת מזון, אריזה של מוצרים שאינם מזון, טיפול בנייר ודפוס, עץ, שינוע, טכנולוגיה תהליכית ועוד תחומים רבים.

לחץ כאן למעבר לסוגי משאבות נוספות

 

ציוד פנאומטי – הידראולי לתעשייה

חברת ספיצנס SPITZNAS מגרמניה היא יצרנית מובילה של ציוד פנאומטי והידראולי. הציוד של SPITZNAS מתאים לסביבות עבודה שונות, כולל כאלו בעלות דרגת סיכון גבוהה.

SPITZNAS, שפועלת כבר למעלה ממאה שנים, מייצרת בין השאר ציוד פנאומטי שמתאים למכרות, מנועים, משאבות בוכנה ציריות, משאבות בוכנה רדיאליות, חלפים של ציוד הידראולי ועוד. עם כל כך הרבה שנות ניסיון, החברה ממנפת את הידע הרב שנצבר להטמעה מושלמת בשלבי התכנון והיצור של הציוד הפניאומטי המוביל בתחום. יחס עלות האחזקה למחיר, על בסיס האמינות המופלגת, יוצר כדאיות משתלמת לכל מהנדס מפעל או מנהל אחזקה.

 

משנת 1972 חברת אולטראפילטר (ULTRAFILTER) הגרמנית היא שם דבר בתעשיית האוויר הדחוס. הודות למוצריה האיכותיים ופיתוח חידושים מתמיד ULTRAFILTER היא אחת החברות המובילות בכל הקשור לייצור מדחס אוויר ותחזוקה של אוויר דחוס. מייבשי האוויר ומערכות סינון סטרילי של החברה הם מהמתקדמים בעולם. מערכות סינון סטרילי יודעות לטפל בכל אחד מסוגי האוויר הבאים: נטול חלקיקים, נטול שמן, יבש, נטול מים, ללא טעם או ריח, מתאים לצבע, אוויר מטוהר לנשימה, אוויר לציוד הנשמה רפואי ואוויר סטרילי. מסנן האוויר של חברת אולטראפילטר איכותי ביותר ובעל מוניטין גבוה ביותר כמוצר אמין ביותר.

 

 

חברת BUSCH מעצבת ומייצרת מגוון רחב של משאבות תעשייתיות, משאבות ואקום ומערכות ואקום בעלות ביצועים גבוהים ביותר. את מוצרי החברה ניתן למצוא בתעשיות רבות ברחבי העולם, כולל תעשיית המזון, פלסטיק, אריזה, דפוס, טקסטיל, כימיה ועוד.

חברת BUSCH נוסדה על ידי ד”ר קארל בוש, שעיצב משאבת ואקום ראשונה של חברת BUSCH כבר בשנת 1963 לתעשיית אריזת הבשר.
מאז צמחה החברה להיות מובילה עולמית בטכנולוגיית ואקום ומשאבות ואקום. מטה החברה נמצא בוירג’יניה, ארה”ב ויש לה ארבעה מפעלי ייצור ברחבי העולם.

משאבות ואקום ניתן למצוא במגוון רחב של תעשיות, משאבת ואקום משמשת ליצירת ריק בחלל עיקר פעולתה של משאבת ואקום הוא ריקון כלי אחסון מהאוויר בחלל ונועדה למגוון רחב של שימושים.

לחץ כאן למעבר לסוגי משאבות נוספות

 

 

 

חברת בקר (BECKER) היא יצרנית גרמנית של מבחר גדול של משאבות וואקום ומדחסי אוויר לשימושים תעשייתיים חדשנים.

BECKER מטביעה את חותמה בתעשייה כבר למעלה ממאה שנה, באמצעות מוצרים חדשניים ופיתוחים טכנולוגיים מתקדמים.
אחד היתרונות הבולטים במשאבות אלו הוא מיקום המסב בקצה המפוח ולא בין המאיץ למנוע כיצרנים אחרים.

משמעות הדבר היא קירור טוב יותר של המסב ואפשרות גישה להחלפתו, באופן מהיר ופשוט!
את המשאבות ומדחסי האויר של חברת BECKER אפשר למצוא, כאמור, במגוון רב של יישומים ותחומים בתעשייה, כאשר התחומים העיקריים הם: דפוס ונייר, טכנולוגיה רפואית, אריזה, אלקטרוניקה, לייזר ובניין.

דרישות היצור הגבוהות מביאות את מוצרי חברת BECKER לרמה האיכות הגבוה ביותר במשפחות המשאבות השונות – מה שמוזיל את עלויות האחזקה משמעותית כפועל יוצא מהאמינות הגבוהה.

לחץ כאן למעבר לסוגי משאבות נוספות

 

 

 

יצרן בכרך | BACHARACH היא מהחברות המובילות בתחום אנליזת גזים עם דגש על שני תחומים מרכזיים:

  1. גזים המשמשים בתעשייה למערכות קירור ומיזוג אוויר – כלומר מקבוצת הפלורוקרבון. במיוחד יש להם גלאי דליפות מהמשוכללים ביותר.
  2. גזים הנוצרים בתהליכי בעירה ומדידת יעילות בעירה בתנורים תעשייתיים וארובות.

 

בנוסף הם גם  מיצרים אנלייזרים לגזים אחרים בעלי חשיבות לנושאי בטיחות עובדים בחללים סגורים היכן שיש חשש להצטברות גזים מסוכנים כמו חד תחמוצת פחמן (CO). בין הגזים שניתן למדוד ולגלות נמצאים כל סוגי הפלורוקרבון (כולל הגז החדש ביותר R1234yf הנחשב הכי פחות מזיק לסביבה) המשמשים במערכות מיזוג אוויר, כולל מיזוג אוויר ברכבים מכל סוג.

בין הגזים החשובים בבקרת מערכות בעירה, נמצא כמובן את הפחמן החד חמצני – CO שחשיבות גילויו ומדידת ריכוזו באוויר ובגזי בעירה, קריטית למניעת מקרי מוות. מדי בעירה ייעודיים מאפשרים למשתמשי תנורים גדולים, לוודא באופן תדיר ניצולת דלק מיטבית תוך זיהום מינימלי. גזים אחרים הניתנים לגילוי לצרכי בטיחות כוללים אמוניה, מימן גפריתי (H2S), תחמוצת גופרית (SO2) ועוד.

יש לך שאלה? ניתן להשאיר פרטים בטופס, בברלין טכנולוגיות מומחים בתחום אשר ישמחו לחזור אליך.

דילוג לתוכן