מערכות ניקוי צנרת (פיגינג)

ייבוא ושיווק מערכות ניקוי צנרת (פיגינג)

ברלין טכנולוגיות מייבאת ומשווקת מגוון רחב של מערכות ניקוי צנרת עבור תעשיות שונות בישראל. פיג (PIG, PIGING) הינו מכשיר אשר מורץ בלחץ גבוהה בצנרת לצורך מניעת הצטברויות לכלוך. בנוי מחומרים איכותיים ומתאים במיוחד לצנרת נקייה.

פיגינג הינה מערכת יעילה וזולה יחסית אשר משתמשים בה במפעלים שונים ליישומים נרחבים כגון: מערכות גז, אוויר, מיזוג, נוזלים, משקאות וחלב.

השימוש במערכות פיגינג נועד לנקות הצטברות של לכלוך או כדי לרוקן צינורות במעבר בין מוצר אחד לאחר. מערכות פיגינג מספקות חיסכון משמעותי בעלויות ע”י השבת חומרים שנלכדו או אבדו בתהליך.

מערכות פיגינג , בהתאם לאפליקציה, יונעו על ידי גז, אוויר, מים או נוזל התהליך. חומר מבנה, תצורה וגמישות הפיג יותאמו לתהליך.

חשוב לציין שצנרת אותה נדרש לנקות חייבת להיות בעלת קוטר אחד ועם מעברים מתאימים

בברלין טכנולוגיות צוות מומחים אשר ישמח לייעץ ולהתאים עבורכם את המוצר הטוב ביותר על פי הצורך, התקשרו למידע נוסף והזמנות, או השאירו פרטים ונשמח לעזור

להמשך קריאה

יצרנים

חברת מוצרי קלירקו הוקמה בשנת 1945 על ידי פרנק סי קלירי.

המיקוד העיקרי של החברה במאה ה -21 הוא נוזלי סיליקון. החברה מציעה קו שלם של נוזלי סיליקון מסוג PDMS, חומרי סיכה מסיליקון, נוזלי אמבט מסיליקון, נוזלי סיליקון להעברת חום, נוזלי סיליקון דיאלקטריים, נוזלי דעיכת סיליקון, נוזלי סיליקון עם מדד RI גבוה, סיליקונים מסוג פניל-מתיל, חומרי סיכה מסיליקון לדירוג מזון, תחליבי סיליקון, שמני סיליקון, חומרי סיכה מחוט סיליקון וגימורי חוטי סיליקון.

 

תעשיות:

  • חומרי סיכה מסיליקון לתעשיית המזון
  • מחקר ופיתוח
  • שירותי שנאים ובדיקות חשמליות
  • אנרגיה מתחדשת / אנרגיה סולארית
  • חיפוש נפט וגז
  • ייצור נייר וקרטון
  • פלסטיק / גומי ותבניות הזרקה
  • תעשיות ביטחוניות
  • תעשיות סביבתיות
  • ייצור חומרי תפירה וחוטים
  • תעופה / חלל

בברלין טכנולוגיות מומחים בתחום אשר ישמחו לתת ייעוץ, צרו קשר נשמח לשוחח.

Liquitec – ליקוויטק היא חברה צעירה בבעלות משפחתית שמנוהלת מהעיר קירשברג, שווייץ ולה חברת בת בציריך. Liquitec AG היא תאגיד מסוג SME המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של רכיבים ואביזרים סטריליים בתחומי הפארמה והביוטק.

בסיס הלקוחות הבינלאומי של החברה נותן אמון במותג ובמחויבות שלו לבטיחות מרבית של המוצרים. כל לקוחות החברה יכולים להיות בטוחים בכך שאם הם בוחרים לרכוש מוצר של Liquitec AG, הם יקבלו מוצר ברמת האיכות הגבוהה ביותר.

מהנדסי תהליך מנוסים ומומחים של 3D CAD מבטיחים אספקה של שירותי הנדסה מהירים ואיכותיים. בנוסף לפיתוח המתמשך של רכיבים המיוצרים במפעל שלה, החברה מייצרת גם מכשירים, מודולים ורכיבים בהתאמה אישית. בהקשר הזה, חשוב מאוד לחברה לקיים קשר שקוף, מתמשך ורלבנטי בין הצוות שלה לבין הלקוחות.

Liquitec AG הינה ספקית ראשית ובלעדית של מגוון רחב של מוצרים קריטיים בתעשיית ביו-טכנולוגיה לחברת Biogen:

המגוון כולל אטמים, מחברים, פילטרים, ממשקים מיוחדים, O-RINGS עד 1200 מ”מ, ברזים מיוחדים בתצורות שונות, חיישני טמפרטורה לתהליך, מלכודות לספורות, ובמיוחד יכולת תכנון וביצוע של רכיבים ומערכות מרוכבות על ידי מחלקת התכנון שלנו שלה עמדות CAD בתלת מימד מהמתקדמת בעולם.

כמו-כן לחברה יש מחסנים גדולים, יכולות ביצוע מעולות בתחומי הריתוך, החריטה והכרסום, עיבודי שטח לרמות אלקטרו-פוליש שאותם ניתן לרתום לצורך ייצור מתקנים ביו-טכנולוגיים שלמים.

ברלין טכנולוגיות היא הנציגה הישראלית של Liquitec ומשווקת בישראל רכיבים ואביזרים סטריליים בתחומי הפארמה והביוטק. נשמח לסייע לכם לאתר את הפתרון המתאים לכם. למידע נוסף צרו קשר.

Gulbinat Systemtechnik (גולבינט) היא חברה גרמנית המתמחה בייצור ברזים ומערכות לניקוי צנרת באיכות גבוהה. Gulbinat היא חברה ותיקה, בעלת יותר מ-50 שנות ניסיון בייצור מערכות לצנרת. ההתמחות של גולבינט היא בהגדרה מחדש של שטחים מתים בתוך שסתומים כדוריים, על מנת למנוע מצב של צינורות מזוהמים.

המוצרים של Gulbinat איכותיים מאוד ומאפשרים לכם להפסיק לדאוג מבעיות של היגיינה ולהתרכז ביכולות הליבה שלכם.

למוצרי החברה ערך מוסף רב:

• אין שטחים מתים, אין משקעים של המוצרים, אין הידבקויות
• הפחתה במאמצי הניקוי והתחזוקה
• רווח גבוה מהמוצרים
• עלייה ברמת הרווח תוך הפחתה בעלויות
• השפעה נמוכה על הסביבה

ברלין טכנולוגיות משווקת בישראל את הברזים ומערכות ניקוי הצנרת של Gulbinat, נשמח לסייע לכם בכל שאלה.

חברת אפאצ’י – APACHE (או בשמה המלא “אפאצ’י פייפ-ליין פרודקטס”) היא חברה קנדית הנחשבת לאחת היצרניות המובילות בעולם בכל מה שקשור בניקיון ובתחזוקה של צנרות. APACHE הוקמה בשנת 1986 ומאז מספקת קו של מוצרי פיגינג (pigging, נקראים גם חזירים, ציודים מיוחדים המשמשים לביצוען של פעולות תחזוקה בצנרת) עבור תעשיות הנפט, הגז הטבעי, השמנים והכימיקלים במדינות שונות ברחבי העולם.

חברת APACHE מונעת משתי עקרונות מרכזיים: האחד הוא מתן שירות מעולה ללקוחותיה והשני הוא עבודה בשותפות. היא מתמחה באספקת קו מוצרים מושלם של ציודי מוצרי פיגינג (pigging) החל מ- 2″ ועד 56″ (אינץ’).

אפאצ’י מתגאה במיוחד בתהליך היצור של מוצרים לניקיון ותחזוקה של צנרת באיכות גבוהה, תוך הקפדה בלתי מתפשרת על מתן שירות מצוין.

חברת Murzan האמריקאית מייצרת כבר למעלה מ-40 שנה משאבות דיאפרגמה תעשייתיות ומערכות סניטציה למגוון נרחב של יישומים תעשייתיים. לחברה מפעלי ייצור בג’ורג’יה, ארה”ב, צרפת ומקסיקו. המשאבות של Murzan משמשות להעברת חומרים צמיגים, מוצקים ונוזלים, המכילים פריטי מזון – מחתיכות מזון קטנות ועד ביצים שלמות.

Murzan גם מציעה מערכות פריקה לריקון רכזים צמיגים ומרכיבים אחרים, כגון מילויים לעוגות, וזלין, חומרים קוסמטיים צמיגיים שונים וחומרים אחרים שקשה להוציא מתוך חביות וקערות ערבוב.

את משאבות הדיאפרגמה ומערכות הסניטציה של Murzan אפשר למצוא במגוון של יישומים בתעשיית המזון והקוסמטיקה ומשתמשים בהם בייצור מוצרים כגון גבינות קוטג’, מוצרי חלב, יוגורט, רסק עגבניות, מיצי פירות, רכזים, שמפו, משחת שיניים וכו’. משאבות היצרן מאושרות מזון על פי תקנים EHEDG ו- A3.

לחץ כאן למעבר לסוגי משאבות נוספות

 

חברת קיסל KIESEL היא יצרנית עולמית של מוצרי טיפול בנוזלים בסטנדרטים גבוהים למגוון תעשיות במשך 50 שנה. בין מוצרי החברה ברזים ואביזרים סניטריים, מערכות ניקוי צנרת היגייניות Pig Cleaning Systems ומשאבות למטרות שונות. מוצרי KIESEL מהווים מענה מושלם של “לוגיסטיקה פנימית של נוזלים” במפעלי ייצור. טווח היישומים של המשאבות כולל נוזלים בעלי צמיגות נמוכה וגבוהה, ואלה יכולים להיות מזוהמים ומעורבים בחומרים שוחקים או סיביים וכן בגזים. ניתן גם לשאוב משחות לצורך הולכה דרך מערכת צינורות. מוצרי KIESEL משמשים יצרנים במגוון תעשיות, כגון תעשיות כימיות ופטרוכימיות, ביוטכנולוגיה, פרמצבטיקה, קוסמטיקה, מזון, חלב ומשקאות.

לחץ כאן למעבר לסוגי משאבות נוספות

 

החברה נוסדה בגרמניה כספק לביצוע עבודות חריטה וכבר בשנותיה הראשונות החלה החברה להתמחות בייצור מחברים (fittings). כיום, הינה אחד הספקים המובילים של שסתומים ומחברים פלדת אל-חלד לתעשיות המזון, המשקאות, הכימיקלים, התרופות והביו-טכנולוגיה.

החברה מייצרת ומייצאת שסתום ביטחון, שסתום אל חוזר ומוצרים נוספים ליותר מ-50 מדינות ברחבי העולם (כולל ישראל כמובן).

החברה מציעה מגוון רחב של שסתומים חדשניים ואיכותיים, אשר מתוכננים ומעוצבים בהתאם למיטב מסורת האיכות הגרמנית. ניתן למצוא שסתומי נירוסטה באיכות גבוהה עבור אפליקציות היגייניות, בין אם מדובר בשסתום דיסק או שסתום פרפר פשוט, המופעל ידנית או פנאומטית, או בשסתומים מורכבים יותר, כגון שסתום ביטחון, שסתומי אל חזור או שסתום ויסות לנוזלים. בנוסף, מציעה החברה שסתומים אספטיים עם ממברנת טפלון (פטנט רשום של החברה) לשימוש בתנאים סטריליים

למעבר לסוגי שסתומים נוספים לחץ כאן

דילוג לתוכן