מסננים וסננים לאוויר וגזים

פילטרים וסננים לאוויר וגזים

מסנני אוויר משמשים עבור יישומים רבים ובתעשיות רבות. בתעשיית הדפוס והנייר משתמשים במסנני אבק למדחסים ומכונות. מסננים אלו בנויים מחומרים כגון נייר או בדים סיביים ומאופיינים ברמות סינון נמוכות. אלמנטים דומים, אך עמידים יותר, משמשים עבור סינון אוויר במשאבות וואקום. לסינון אוויר דחוס לתהליך תעשיות המזון והפארם משתמשים במסנני אוויר בעלי רמות סינון גבוהות יותר.

  • סינון של רחפי שמן ונוזלים מהאוויר משתמשים באלמנטים מננופיבר
  • סינון ריחות שמשתמשים באלמנטים עם פחם אקטיבי
  • לקבלת אוויר סטרילי לחדרים נקיים, אריזה אספטית וצרכים תעשייתיים אחרים משתמשים באלמנטים מחומרים לא סיביים בעלי רמת סינון גבוהה.

שימוש במסננים וסננים איכותיים ומותאמים נכון ליישום, מאריכים את חיי הציוד וחוסכים בעלויות תפעול.

ניתן להשיג אצלינו חלקי חילוף למסננים מכל הסוגים ושל יצרנים שונים.

צרו עמנו קשר לקבלת מידע נוסף על מסנני האוויר ומסנני הגזים המוצעים על ידי “ברלין טכנולוגיות” וכן לביצוע הזמנה של המסננים השונים או חלקי חילוף למסנן אוויר וחלקי חילוף למסנן גזים.

 

להמשך קריאה

יצרנים

BOLL & KIRCH היא אחת מיצרניות המסננים המובילות בעולם בתחום הסינון של נוזלים וגזים. החברה מפעילה מחלקת מחקר ופיתוח גדולה שמבטיחה מנהיגות טכנולוגית לטווח הארוך. BOLL & KIRCH מוסמכת על פי תווי התקן DIN ISO 9001 + ISO 14001 + ISO 45001 ומאושרת על ידי כל חברות הסיווג הגדולות.

בברלין טכנולוגיות מומחים בתחום אשר ישמחו לתת ייעוץ, צרו קשר  נשמח לשוחח.

חברת קאלטהוף לופטפילטר (KALTHOFF LUFTFILTER) הוקמה בגרמניה בשנת 1963 ומתמחה בייצור פילטרים למערכות ומכונות של חברות אחרות. הפילטרים של KALTHOFF LUFTFILTER משמשים במגוון יישומים כגון פעילות בבתי חולים, ייצור של מוליכים למחצה או תרופות ואריזה של מוצרי מזון.

לחברה יש מחלקת מחקר ופיתוח מתקדמת ביותר, ששוקדת על שיתופי פעולה עם מוסדות מחקר וזוכה לקבל סיוע כספי מתוכניות ממשלתיות ואזוריות, כולל תכניות של האיחוד האירופי, לשם פיתוח פילטרים מתקדמים. לחברה יש גם מעבדת פילטרים המצוידת בטכנולוגיית מדידה חדישה.

 

 

משנת 1972 חברת אולטראפילטר (ULTRAFILTER) הגרמנית היא שם דבר בתעשיית האוויר הדחוס. הודות למוצריה האיכותיים ופיתוח חידושים מתמיד ULTRAFILTER היא אחת החברות המובילות בכל הקשור לייצור מדחס אוויר ותחזוקה של אוויר דחוס. מייבשי האוויר ומערכות סינון סטרילי של החברה הם מהמתקדמים בעולם. מערכות סינון סטרילי יודעות לטפל בכל אחד מסוגי האוויר הבאים: נטול חלקיקים, נטול שמן, יבש, נטול מים, ללא טעם או ריח, מתאים לצבע, אוויר מטוהר לנשימה, אוויר לציוד הנשמה רפואי ואוויר סטרילי. מסנן האוויר של חברת אולטראפילטר איכותי ביותר ובעל מוניטין גבוה ביותר כמוצר אמין ביותר.

 

 

דילוג לתוכן