דיזות / מכונות שטיפה בלחץ

ברלין טכנולוגיות מייבאת ומשווקת דיזות, מכונות שטיפה בלחץ ואקדחי התזה

מכונות שטיפה בלחץ בנויות בעיקר ממנוע חשמלי או בנזין, מפעיל משאבה הגורמת לשאיבת מים והתזתם החוצה דרך דיזה בלחץ גבוה. המים מגיעים מצינור פנימי המצוי במיכל ומתערבבים עם חומר ניקוי, וכשאלה יוצאים אל פני השטח בלחץ גבוה- נוצר אימפקט ייחודי שכח הניקוי שלו גבוה לאין שיעור מזרימת מים או חומרי ניקוי נטולי לחץ.

השימוש בשטיפה בלחץ אויר מביא מחד לחיסכון משמעותי במים לעומת צינור בלחץ רגיל, ומאידך התוצאה הסופית טובה יותר מאשר השימוש בשטיפה ללא לחץ אויר.

מכונות שטיפה בלחץ המיובאות על ידי חברת ברלין טכנולוגיות משמשת בעיקר לצורכי ניקוי תעשייתיים.

ברלין טכנולוגיות בע”מ מייבאת ומשווקת מגוון מוצרים מתוצרת היצרנים המובילים בעולם, ומבטיחה לכם איכות ומוצרים ברמה הגבוהה ביותר. התקשרו עכשיו או מלאו את הטופס להזמנת דיזות ומערכות שטיפה, מכונות שטיפה בלחץ ומוצרים נוספים המשווקים ע”י ברלין טכנולוגיות.

בין המוצרים אותם אנו מספקים הקשורים לקטגוריה זאת:

מכונות שטיפה בלחץ ומחסומי ההיגיינה של חברת Storm Engineering עבור תעשיית המזון שעומדים בתקנים והסטנדרטים המחמירים של האיחוד האירופאי.

מכונות שטיפה ומערכות לשטיפת מיכלים של חברת Breconcherry.  המשמשים לתהליכים תעשייתיים. לניקוי בסטנדרט גבוהה מבחינת היגיינה, מהירות, אפקטיביות וחיסכון.

לחברת Schlick מגוון רחב של דיזות, ראשי ואקדחי התזה, שמאפשר לתת מענה למגוון רחב של צרכים תעשייתיים בתעשיות המזון, תרופות, קוסמטיקה, כימיקלים, נייר, מחלבות ועוד.

התקשרו עכשיו להזמנת דיזות, מכונות שטיפה בלחץ או אקדחי התזה וכן להזמנת חלקי חילוף למוצרים אלה

 

להמשך קריאה

יצרנים

חברת שליק – SCHLICK הינה יצרנית של דיזות, אקדחי התזה, אקדחי דיזות ומערכות התזה כוללות, אשר מספקים פתרונות לתהליכי ייצור במספר רב של תעשיות: תעשיות הפרמצבטיקה, הכימיה, הנדסת מזון וטכנולוגיית סביבה.
למעלה ממאה שנים של ניסיון ומצוינות הופכים את SCHLICK ליצרנית המובילה באירופה בתכנון, ייצור והתקנה של דיזות. ל–SCHLICK יכולת לספק כל דרישה בתחום: דיזות straight forward, אקדחי התזה מודרניים, מכונות שטיפה בלחץ או כל צורך אחר.

 

סטורם הנדסה (STORM ENGINEERING) הינה חברה למערכות ייצור, פיתוח מתקני הרמה, שטיפה והיגיינה עבור תעשיית המזון.

מפעלי החברה ממוקמים בגברובו ובפלובדיב (בולגריה) ומוצריה משווקים ברוב מדינות העולם כבר מעל 20 שנה.

החברה מייצרת באיכות הגבוהה ביותר, תוך שימוש בחלקים חשמליים ואלקטרוניים של יצרנים הטובים ביותר ויצור והרכבה העומדים בתקנים והסטנדרטים המחמירים של האיחוד האירופאי. הודות למוצריה האיכותיים, שיטות העבודה והטכנולוגיה שלה, זכתה STORM ENGINEERING בפרס היוקרתי Golden Europe Award for Quality לשנת 2010.

 

חברת ברקונצ’רי (BRECONCHERRY) היא יצרנית בריטית מובילה של מערכות שטיפה בלחץ של מיכלים בתעשייה, כגון מיכלים המשמשים לתהליכים תעשייתיים, מיכלי איחסון, מיכלים לטיפול בכימיקלים ומכולות.

BRECONCHERRY פועלת כבר למעלה מארבעה עשורים והיא מובילה ביצירת סטנדרטים לניקוי מיכלים מבחינת היגיינה, מהירות, אפקטיביות וחיסכון.

החברה מעצבת ומייצרת מגוון רחב של דיזות, ראשי התזה וציוד שטיפה שמאפשר לה לתת מענה למגוון רחב של צרכי חברות מובילות בכל העולם בתחומים שונים. כך אפשר למצוא את מוצרי החברה בחברות מזון, תרופות, קוסמטיקה, כימיקלים, נייר, מחלבות ועוד.

 

 

 

 

 

דילוג לתוכן