שסתומי צביטה (pinch valves)

ייבוא ושיווק שסתומי צביטה

ברלין טכנולוגיות בע”מ, מייבאת ומשווקת שסתומי צביטה לאפליקציות שונות.
שסתומי צביטה יעילים מאוד בבקרה על אפליקציות עם כמות גבוהה של מוצקים או חומרים אברזיביים. שסתום צביטה מורכב משרוול עשוי אלסטומר עמיד, אשר מורכב בתוך גוף שסתום מיציקת ברזל או סגסוגת אחרת. לחץ אוויר מוזרם לתוך גוף שסתום דרך מפעיל (חשמלי, פנאומטי או ידני) וסוגר את השרוול. הסגירה מתבצעת לכל אורך השרוול ובכך מאפשרת אטימה גם כאשר קיימים מוצקים בשרוול. עקב המבנה המודולרי, החלק המתכלה בשסתום הוא השרוול ולכן רק הוא יוחלף במידת הצורך – כך עלויות תפעול של שסתומים אלו אינן גבוהות.

לייעוץ והזמנות, התקשרו או השאירו פרטים ונשמח לעזור

 

להמשך קריאה

יצרנים

חברת איי קיי או (AKO) הגרמנית הוקמה ב-1984 ויש לה כיום שתי חברות בנות בבריטניה ובצרפת. AKO הפכה בשנים האחרונות לחברה מובילה בשוק האירופי בייצור ברזי לחיצה (pinch valves). השסתומים שחברת AKO מייצרת הם פרי פיתוח של עשרות שנים וניתנים להתאמה לצרכים ייחודיים של כל לקוח ולקוח.

המומחיות של AKO בשסתומים באה לידי ביטוי ביכולתה לייצר ברזי לחיצה מתקדמים בטכנולוגיה חדשנית שמייצרים ערך מוסף גבוה מאד ללקוח הסופי במונחי עלות-תועלת. בנוסף לערך הכלכלי ללקוחות, AKO מספקת להם מוצר באיכות גבוהה ביותר, כולל שרוול גומי (rubber sleeve) שהוא ללא תחרות מבחינת אורך חיי המוצר לעומת כל מוצר מתחרה אחר.
את שסתומי הלחיצה (pinch valves) של AKO ניתן למצוא במגוון מגזרים תעשייתיים, כולל כימיקלים, נייר, מזון, אנרגיה, מחזור, טיפול במים ועוד.
יתרון נוסף הינו שאפשר להשתמש בברזי השליטה של AKO במקומות בהם יש חומרים מסוכנים. חברת אקו מסוגלת לספק בנוסף לברזי הלחיצה פתרונות שליטה כוללים למגוון יישומים, תוך התייחבות להשיג אורך חיי מוצר מקסימלי.

למעבר לסוגי שסתומים נוספים לחץ כאן

 

 

 

 

דילוג לתוכן