משאבות גלגלי שיניים

משאבת גלגלי שיניים

משאבת גלגלי שיניים הינה משאבה הבנויה משני גלגלי שיניים, כאשר אחד מהם מחובר לגל הינע ונקרא הגלגל המניע, ואילו השני משולב בו ומסתובב באמצעותו ונקרא הגלגל המונע. שני גלגלי השיניים נתונים בתוך בית המשאבה, אשר מצדו האחד יש פתח דרכו נכנס הנוזל אותו שואבים ומצדו השני פתח דרכו הוא יוצא.

פעולת השאיבה נוצרת כתוצאה מהיווצרות תת-לחץ במקום בו השיניים מתרחקות זו מזו והנפח ביניהן גדל. פעולת הדחיסה של משאבת גלגלי שיניים נוצרת כתוצאה מעל לחץ במקום בור השיניים משתלבות והנפח קטן. הנוזל הנשאב עובר בהיקף גלגלי השיניים.

משאבות גלגלי שיניים מתאימות למגוון יישומים

הזרקת דלק, מבערי שמן, הגבר, הידראוליקה, דלקים, סיכה, סחרור, הזנה ועוד.

יתרונות משאבת גלגלי שיניים בהשוואה לבוכנה ולצנטריפוגלי:

זרימת נוזל אחידה. בעלות יכולת שאיבת נוזלים צמיגים. שינויים קטנים בספיקה כנגד לחץ סניקה משתנה. בעלת יכול יניקה עצמית. מחיר זול יחסית למשאבות דחיקה חיובית מסוגים אחרים.

חברת ברלין טכנולוגיות מייבאת ומפיצה מגוון משאבות גלגלי שיניים, כמו גם חלקי חילוף למשאבות גלגלי שיניים. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר לביצוע הזמנות או קבלת מידע על משאבות שונות המופצות על ידי החברה, ומגוון חלקי חילוף לתעשייה המוצעים על ידינו.

 

להמשך קריאה

יצרנים

חברת Gebr. Steimel נוסדה בשנת 1878, והיא מייצרת כיום משאבות וצנטריפוגות ליישומים תעשייתיים בעיר הנף בגרמניה, עם צוות של כ-200 עובדים, ומוכרת את המוצרים שלה ברחבי העולם.
מוצרי החברה משמשים להזנת חומרים, כגון מי ים לצינון מנועים גדולים, צבעים ולכות, אספלט (ביטומן), מסות שוקולד, מוצרי מזון, וכן גם שמני סיכה ושומנים. Gebr. Steimel מפתחת ומייצרת סוגים שונים של משאבות.

תעשיות:

  • מי ים
  • מי קירור
  • צבעים ולכות
  • ביטומן
  • שוקולד / מזון
  • שמני סיכה / גריזים ושומנים

בברלין טכנולוגיות מומחים בתחום אשר ישמחו לתת ייעוץ, צרו קשר נשמח לשוחח.

חברת שרזינגר אשר נוסדה בשנת 1937 מתמחה במשאבות גלגלי שיניים ובפתרונות שילוב משאבות במערכת. לחברה יש ידע מעמיק שמבוסס על עשורים רבים של ניסיון, והיא מציעה מגוון מוצרים ייחודי. בין אם אתם מחפשים פתרון בתחום ההנדסה המכנית, הנדסת תהליך או בתחום הטכנולוגיה של תחנות כוח, תוכלו למצוא את הכל בחברת שרזינגר.

נשמח לסייע לכם לאתר את הפתרון המתאים לכם. למידע נוסף צרו קשר.

Hydra-Perm-Co שנוסדה ב-1991, היא ספקית ציוד הידראולי ומהנדסים בבריטניה וברחבי העולם והם המפיצים העיקריים בבריטניה, אירופה והמזרח התיכון של Permco.

במהלך מעל 20 שנות מסחר מוצלחות, מספקת החברה דרישות מדויקות ללקוחותיה במגוון עצום של ענפי תעשיה ומפנה אל יצרני ציוד מקומי ברחבי העולם. המגזרים הרבים להם סיפקה החברה ציוד במהלך השנים כוללים את ענף הבניה, התחום הימי, תעשיות מעבר לים, חקלאות, נפט, גז ואנרגיה.

Hydra Perm שואפת לספק ללקוחותיה מוצרים הידראוליים אמינים ושירות הראוי להם – במחירים תחרותיים. החברה מחזיקה מלאי נרחב במחסניה ומספקת מוצרים המבוססים על דרישות / מפרטים אישיים.

אנשי הצוות של החברה עורכים למשאבות, המנועים ומוצרי ניתוב הזרימה, בדיקות מקיפות לפני המשלוח המגיע גם עם אחריות של 12 חודשים ומספקים תיקונים הידראוליים במומחיות מקצועית גבוהה במידת הצורך.

חברת ברלין טכנולוגיות מייצגת בישראל את בית Hydra-Perm ומשווקת את מגוון מוצריה.

חברת GVR POMPE הוקמה בשנת 1956 ופועלת בשוק האיטלקי והבינלאומי כיצרנית משאבות גלגלי שיניים ומשאבות קו יחידות וכפולות.
החברה, בעלת ניסיון של 60 שנים, ידועה בזכות המשלוח המהיר, הדיוק המקצועי, זמינות ללקוחותיה ואיכות המוצרים של ציוד טכני מהדור החדש.
חברת ברלין טכנולוגיות מייצגת בישראל את GVR POMPE ומשווקת את מוצריה.

תחומי יישום:
משאבות גלגלי שיניים משמשות לשאיבת חומר סיכה ונוזלים צמיגיים ללא יצירת סתימות או התמצקות החומר.

אלו חלק מהתחומים בה מיושמות המשאבות:

  • תעשיית המכונות, הברזל והפלדה
  • תעשיית המזון
  • ענף הבניין
  • התעשייה הכימית

חברת ויקינג משאבות Viking Pump נוסדה ב-1911 ונחשבת ליצרן מוביל בעולם במשאבות גלגלי שיניים פנימיות וחיצוניות, משאבות פוזיטיביות.

חברת ויקינג היא הראשונה שפיתחה משאבות גלגלי שיניים פנימיות בהן יש רק 2 מסבי החלקה ואטם ציר אחד ולכן עלויות האחזקה נמוכות. משאבות אלו מעבירות נוזלים צמיגים- עד Cps600,000 וגזים נוזליים, כמו גז בישול LPG ופריאון.

משאבות גלגלי השיניים של חברת ויקינג חדשניות, אל מול המתחרים האחרים בשוק, בהתאמת המאפיינים וחומרי המבנה של כל משאבה לסוג השימוש שלה במפעל. Viking פיתחה סדרות שונות של משאבות גלגלי שיניים, הנבדלות זו מזו בטולרנסים הפנימיים, סוג המיסוב הפנימי, סוג האטימה בהתאמה לנוזל המועבר. לצד אפשרות לחליפת חימום חשמלית או תרמית Double jacket, אפשרות של שינוי סוג האטימה במשאבה אחת ללא צורך בשינויים בחלל האטם.

זאת בניגוד ליצרני משאבות אחרים המשתמשים בסוג משאבה אחד למספר שימושים שונים – One pump for all – המביאים לאורך חיים קצר יחסית של המשאבות ולתקלות הגורמות לנזק כספי למפעל.

בזכות הפטנט המקורי של חברת ויקינג גלגלי שיניים פנימיות, המשאבה יעילה יותר ולבעלת כושר יניקה גבוה.

משאבות גלגלי השיניים של Viking מתאימות להעברת שמנים ודלקים מכל הסוגים, צבעים, דיו, סולבנטים, גזים נוזליים ועוד. פתחי החימום/ קירור המובנים במשאבות גלגלי השיניים של ויקינג מאפשרים להן לשמור על טמפ’ נוזלים, כגון: שוקולד, אספלט, מזוט, שעווה ועוד.

ברלין טכנולוגיות מייבאת ומשווקת בארץ את מוצרי חברת ויקינג משאבות Viking Pump, נשמח לעזור לכם בכל שאלה.

חברת IMO PUMPS מייצרת משאבות סובבות בעלות ספיקה קבועה במבנה תלת-בורגי ומשאבות גלגלי שיניים.
כמו חברות נוספות בקבוצת CIRCOR, גם חברת IMO Pumps, מיוצגת באופן בלעדי בישראל על ידי חברת ברלין טכנולוגיות.
IMO PUMPS היא מובילה עולמית במשאבות למערכות לטיפול בדלקים. החברה השבדית, שהינה כיום יחידה עסקית בקבוצת CIRCOR נמצאת בחזית החדשנות הטכנולוגית בתעשיית המשאבות למעלה מ-75 שנים.
משאבות הברגים של IMO PUMPS מציעות איכות ללא פשרות ועיצוב פשטותו הפכה את המשאבות לפופולריות במיוחד ואפשר למצוא אותן היום באלפי יישומים שונים ברחבי העולם. ייצור המשאבות נעשה בפיקוח מערכות ניהול איכות ISO 9101.
משאבות IMO עומדות בתקן העולמי:
חשוב לדעת כי החל מחודש ינואר 2020 השתנו תקנות הדלק (ISO) של ארגון International Maritime Organization, האוכף את החוקים והתקנות בתחומי הים. מעתה התקנה של International Maritime Organization תקבע מינימום של 0.5% גופרית בדלק, במקום 3.5% שהיה נהוג עד כה. בתגובה, מודיעה חברת IMO Pumps כי המשאבות שלהם יעמדו בתקנות החדשות.

חברת משאבות איי. אם. או. | IMO PUMPS מיוצגת בישראל על ידי חברת ברלין טכנולוגיות, המשווקת את מוצריה.

למידע נוסף על התקנות החדשות של ארגון International Maritime Organization – לחץ כאן

למידע כיצד המשאבות של IMO Pumps עומדות בתקן- לחצו כאן NEW IMO

למעבר לסוגי משאבות נוספות – לחץ כאן

מזה 40 שנה חברת משאבות ברוקה – Broquet Pumps מתמחה בפתרונות להזרמת שוקולד ונוזלים שמעורבבים עם שוקולד ע”י משאבות גלגלי שיניים.
משאבות היצרן נחשבות לאמינות ביותר בשוק יצרני משאבות השוקולד. הניסיון הרב שנוצר עם השנים בפיתוח משאבות ברוקה, אפשר פיתוח משאבות טובות יותר עבור שוקולד.

משאבות ברוקה – Broquet Pumps מקפידה על איכות יצור גבוהה שמציבה אותה בראש רשימת היצרנים למשאבות מסוג זה בעולם.

ברוקה (ולא ברוקט כפי שיש ההוגים) ממשיכה בפיתוח ושיפור המשאבות להיענות לאתגרים החדשים בתעשייה. עם טווח ספיקה מ-1 ליטר לדקה ועד 350 מ”ק לשעה.

משאבות ברוקה מותקנות במערכות רבות, החל ממטחנות וכלה במתקנים או מכבשים להמסה, והן משמשות לייבוש קונכיות, הזנת יחידות יציקה או מכונות טמפרינג.

ברלין טכנולוגיות מייבאת ומשווקת בישראל את מוצרי חברת ברוקה Broquet, צרו קשר לפרטים נוספים ייעוץ והזמנה.

חברת המשאבות הגרמנית קראכט (KRACHT) הינה יצרנית של מגוון משאבות תעשייתיות וציוד נלווה, כגון: משאבות גיר לחץ גבוה, משאבות גיר להעברת נוזלים צמיגים, משאבות גלגלי שיניים, מנועים למשאבות, מדי ובקרי זרימה, שסתומי שחרור לחץ, בוכנות ושסתומים – Transfer Gear Pumps, High Pressure Gear Pumps and Motors, Gear Flow Meters and Electronics, Pressure Relief Valves, Cylinders and Valves.

לחץ כאן למעבר לסוגי משאבות נוספות

 

 

חברת משאבות זנית – ZENITH PUMPS כמו חברות נוספות בקבוצת CIRCOR מיוצגת בלעדית בישראל על ידי חברת ברלין טכנולוגיות.

חברת המשאבות זנית ZENITH PUMPS מספקת מערכות מדויקות לטיפול בנוזלים, ללא פעימות להבטחת ביצועים אמינים עבור תעשיות תהליכיות.

משאבות מינון בעלות גלגלי שיניים של ZENITH PUMPS משרתות מגוון תעשיות, כגון דלק, גז ותחנות כוח, יישומים לתהליכי תמיכה באמצעות מערכות אמינות ללא פעימות לטיפול בנוזלים.

החל משנת 1920, חברת ZENITH PUMPS מציעה למהנדסים פתרונות לדרישות של זרימה מדויקת ללא פעימות עם NPSH נמוך. משאבות ספיקה קבועה אלה משתמשות במערכת גלגלי שיניים שלובים המסתובבים בתוך בית. כשגלגלי השיניים מסתובבים, נוצר חלל היונק את החומר אל המשאבה. מרווחי הפעולה ההדוקים בין גלגלי השיניים והאפשרויות לבחירת חומרים שונים עבור הבית מאפשרים יתרונות משמעותיים כשמשתמשים במשאבה עבור סיבים, פולימרים, דבקים, צבעים, מוצרי מזון ומוצרים אחרים.

מפעל הייצור של משאבות זנית מאושר לניהול איכות ISO 9001:2000. המשאבות של ZENITH מהוות חלק מחברת הטיפול בנוזלים CIRCOR (בורסת ניו יורק: CIR) שהיא מובילה כלל עולמית בהספקת פתרונות לטיפול בנוזלים ליישומים חיוניים עבור שווקים שונים, כולל ציים מסחריים, ביטחון, תעשייה, סיכה, דלק וגז וכן תחנות כוח.

דף החברה באתר CIRCOR

לחץ כאן למעבר לסוגי משאבות נוספות

 

חברת פומפה קוצי, או בתרגום לעברית משאבות קוצ’י (POMPE CUCCHI) האיטלקית נמצאת בתחומי השאיבה, משאבות מינון (dosage) והעברה של נוזלים כבר למעלה מ-40 שנה.

המחקר המתמשך של החברה אחרי חומרים ותהליכים חדשים מאפשר ל-POMPE CUCCHI להמשיך ולהתפתח מבחינה טכנולוגית ולהציע משאבות איכות תעשייתיות מתקדמות בתחומן. כך לדוגמא, תהליכים חדשים מאפשרים לחברה לייצר סדרת משאבות עם דרגת קושי של עד 4000 Vickers, מה שמאפשר לפתח יישומים חדשים שעד לפני זמן לא רב נחשבו בלתי אפשריים.

מלבד הייצור של gear pumps ו-metering pumps, החברה משמשת נציגה של יצרניות המשאבות ITT Jabsco, GRACO, ו-Grun-Pumpen.

את המשאבות של POMPE CUCCHI אפשר למצוא במגוון תעשיות, כגון תרמוהידראוליקה, ציפויים, כימיה, מזון, נייר, מכשור תעשייתי, מקררים, פרמצבטיקה, חקלאות, קוסמטיקה ותחומים רבים נוספים. את אחת המשאבות של החברה אפשר אפילו למצוא במנוע שמונת הצילינדרים של אחד הדגמים החדשים של אלפא רומאו. לך הלקוח, שמחפש אחר משאבת מינון דיאפגרמה חשמלית, משאבת מינון דיאפרגמה חשמלית מרובת ראשים, או משאבת גלגלי שיניים, POMPE CUCCHI היא הפתרון המושלם.

לחץ כאן למעבר לסוגי משאבות נוספות

 

חברת ריקמאייר (RICKMEIER) הגרמנית מייצרת משאבות גלגלי שיניים (Gear Pumps), שסתומים, מערכות אספקת נפט וציוד מיוחד בהתאם לדרישות הלקוח.

בחברה, שנוסדה ב-1914, עובדים כיום כ-170 עובדים העומדים מאחורי האיכות הגבוהה של מוצרי החברה המשווקים בכל העולם. את המשאבות והציוד של RICKMEIER אפשר למצוא במגוון יישומים תעשייתיים כגון מנועי דיזל, אנרגיית רוח, מכונות קירור וקומפרסורים.

לחץ כאן למעבר לסוגי משאבות נוספות

 

 

 

 

דילוג לתוכן