מתקני הרמה ומערכות שינוע

ייבוא ושיווק מתקני הרמה ושינוע

ברלין טכנולוגיות מתמחה בייבוא ושיווק של מתקני הרמה ושינוע לצרכים תעשייתיים רבים. פתרונות הרמה ומערכות שינוע מתקדמות המותאמים לצורכי הלקוח. מתקני הרמה ושינוע מתאימים בעיקר לשינוע ארגזים, מגשים, משטחים, מסוע גלילים, פתרונות הרמה מיוחדים, דחיפה ומשיכה, ועוד. אנחנו מייצגים את מיטב היצרנים הקיימים בשוק, ציוד הרמה, מתקני הרמה לגובה, מערכות שינוע ועוד.

מתקני הרמה לגובה

מתקני הרמה לגובה משמשים להרמה ושינוע של מטענים כבדים. את השימוש במתקנים אלה ניתן למצוא בתחומי התעשייה השונים, בתי המלאכה, מרכזים לוגיסטיים, שדות תעופה ועוד…

קיימים סוגים שונים של מתקני הרמה כאשר ישנם מספר פרמטרים כגון משקל הרמה מקסימלי, גובה הרמה מקסימלי, אופן ההפעלה של מתקן הרמה ועוד.

מתקני הרמה לגובה מיועדים לשאת משקל רב ולשאת משאות כבדים. לכן, חשוב לוודא שתפעול המתקן יבוצע על ידי אדם המוסמך לכך.המקפיד על כללי הבטיחות, ושלו היכרות טובה עם המתקן.

בין המתקנים המיובאים על ידי חברת ברלין טכנולוגיות ניתן למצוא מנופים, מערכות הרמה והורדה, מלגזות ועוד.

המערכות המיובאות בידי ברלין טק מצטיינות לא רק ביכולת הרמה של משקל גבוה אלא אף בדיוק רב של הרמת או הורדת המטען, מהימנות גבוהה ביותר הן ברמה המכנית והן ברמת התוכנה.

חברת ברלין טכנולוגיות מזמינה אתכם להתקשר אלינו או למלא טופס להזמנה לקבלת מידע נוסף הנוגע למתקני הרמה ומערכות שינוע.

 

להמשך קריאה

יצרנים

חברת PACKLINE Materials Handling מובילה בתחום הרמה ושינוע של גלילים, משטחים וחביות .

מתמחה במיוחד בציוד לתעשיית מזון ופארמה.

כאחת מהיצרניות המובילות באירופה של פריטים טכניים העשויים מאלסטומרים של פוליאוריטן, ACLA-WERKE GMBH מציעה פתרונות מתאימים וחסכוניים לבעיות בתחומי יישום רבים.
מגוון המוצרים הכולל של ACLA-WERKE GMBH, כולל יותר מ -20,000 חלקים שונים. הודות לידע המצטבר במשך שנים רבות של יצירת תרכובות וטכניקות עיבוד, החברה יכולה להבטיח ייצור אמין וחסכוני של חלקים יצוקים בודדים או בכמויות גדולות.
החלקים היצוקים של ACLA, של אלסטומרים PUR הומוגניים וסלולריים, משמשים בענפי תעשייה רבים ברחבי העולם בהצלחה רבה.

IHS Systems היא יצרנית מערכות טיפול במשטחים ופתרונות אוטומציה לקווי ייצור המובילה בתעשייה.
התכנון המודולרי, הגמישות והשימושיות המרבית המאפיינים את החברה, באים לידי ביטוי באופן ישיר בעלייה בתפוקה, בהפחתת העלויות, במיטוב התהליכים, בהפחתת שעות ההפוגה וכן בשיפור בנראות המוצרים. מערכות IHS פועלות בתקן ISO 9001 מאז 1999 במטרה להגדיל את איכות המוצרים ולהעלות את שביעות רצון הלקוחות לרמה הגבוהה ביותר.
חברת IHS מציעה מגוון רחב של פתרונות לטיפול במשטחים, ממכונות בודדות ועד להתאמת קו ייצור שלם. מגוון אפשרויות ושילובי המוצרים והפתרונות האישיים מאפשרים לך לייעד משטחים למגוון רחב של מוצרים שונים.

ברלין טכנולוגיות משווקת ציוד משטוח הכוללים את פתרונות המשטחים המעורבים, מערכות המשטחים והרובוטים לטעינת משטחים של חברת IHS Systems, למידע נוסף אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

 

חברת קמפיסה – Campisa היא רפרנס שיווקי מובהק לייצוגם של חדשנות, איכות ובטיחות, עם המגוון הרחב ביותר של ציוד למפרצי פריקה וטעינה וציוד למרכזים לוגיסטיים המתאימים לכל תעשייה.

עם למעלה מ-50 שנות היסטוריה מאחוריה, Campisa ממוקמת בפאלאזולו, מילאנו, נחשבת למובילה עולמית בכל מה שקשור לציודי למפרצי פריקה וטעינה, שערי גלילה ודלתות סקטורים הפועלות במהירות גבוהה. הודות לפטנטים תעשייתיים רבים שכבר הספיקו להירשם על שמה, קמפיסה תמיד הצליחה להצטייר כחברה המבדלת את עצמה. הרבה מכך, יש לציין, הוא בזכות המנועים ההידראוליים החדשניים שפיתחה ובזכות איכות מוצריה שכמעט ואינם זקוקים לתחזוקה.

המונח ‘חדשנות’ מתאר את פועלה של Campisa בצורה המדויקת ביותר. כבר בתחילת דרכה, היא השקיעה באופן משמעותי בהקמתה של מחלקה פנימית שכל תכליתה היה לעסוק במחקר ופיתוח (שהם כמובן הכוח המניע המוביל בסוף לחדשנות).

הודות לאימוץ תהליכי ייצור רובוטיים המתבטאים ביכולת ביצועים גבוהה, Campisa מסוגלת לפעול כיום על פי הסטנדרטיים הארגוניים הגבוהים ביותר, תוך שהיא שומרת על רמות בטיחות ואיכות מקסימאליות, מפגינה יכולת להעניק שירותים גלובליים ולענות על כל דרישה לוגיסטית בצורה מדויקת.

מחויבותה של Campisa לשיפור מתמשך באיכות, החל משלב העיצוב של מוצריה ועד לתהליכים שהיא מבצעת לאחר כל מכירה, משתקפת בין היתר בתעודת תו התקן ISO 9001″ שהיא מחזיקה. כל המיכון של חברת “קמפיסה” פועל בהתאם לתו התקן האירופאי 2006/42/EC” ובהתאם לסטנדרטים הנדרשים והמחייבים עבור כל מוצר שהיא מייצרת. יתרה מזאת, קמפיסה מקפידה לפעול על פי כל הכללים והרגולציות המחייבות כאשר היא מייבאת את מוצריה למדינות האיחוד האירופי ו/או מחוצה לו.

חברת Campisa מוכרת ומייצרת מגוון רב של ציוד למפרצי טעינה ופריקה כמו מאזני רציפים, שערי מחיצה, תוחמי מחסנים ושערי גלילה. בנוסף, היא גם נחשבת כספקית מובילה של מערכות הידראוליות המשמשות להרמתם של שערי מחיצה (בהקשר זה, קמפיסה יכולה לספק עבורכם את השער כמערכת מלאה או רק את הרכיב של המערכת ההידראולית).

כל מוצריה של Campisa עוצבו על מנת להבטיח מקסימום בטיחות ומקסימום איכות וזאת, תוך התחייבות לייצר פרודוקטיביות מקסימאלית בעבור המשתמש (למשל- במקומות כמו מרכזי חלוקה, אזורים תעשייתיים או חניונים תת קרקעיים). על כל זאת יש להוסיף, כי חברת קמפיסה גם שמה דגש רב על כל מה שקשור בשמירה על הסביבה. זה אגב, נחשב למאפיין המבדל ביותר של החברה.

 

חברת ברלין טכנולוגיות משווקת בישראל את מוצרי קמפיסה, נשמח לסייע לכם. למידע נוסף צרו איתנו קשר.

חברת דיקטטור – DICTATOR הבינלאומית הוקמה בשנת 1932 ונותרה חברה בבעלות משפחתית מאז 1971, בעלת מתקני ייצור בגרמניה, הולנד, ספרד ואנגליה ונציגויות ב-18 מדינות. מטה החברה מוקם בנאוסאס, בקרבת אוגסבורג שבגרמניה.

המוצרים של חברת דיקטטור – DICTATOR מיועדים למגזרים שונים ומגוונים בתעשייה. בין המוצרים ישנם: ציוד מעליות, פתרונות לסגירת דלתות, מערכות לבקרת אינטרלוק, מנגנונים להפעלת שערים ודלתות, מנגנונים להפעלת דלתות אש, פתרונות לבקרת דלתות אש, בוכנות גז, משככי תנודות ובולמי זעזועים הידראוליים

מקור שם החברה: דיקטטור – DICTATOR
ב-1930 שני מהנדסים, גרמני והולנדי, המציאו את חברת “הידראולישן שטוסדמפפר אונד שליסר פור טורן” (משככי תנודות ומנגנוני סגירה שקטה לדלתות). ב-15 בינואר 1932 הונפק פטנט מספר 578533 על המצאה זו, בולם דלת מיוחד זה מאט את הדלת כאשר היא נסגרת בתנופה חזקה ולאחר מכן גורם לה להיכנס בשקט לעמדת הסגירה, שם הבולם גם משאיר את הדלת. ממציאי המנגנון קראו למוצר דיקטטור, משום שהוא מכתיב (dictate באנגלית) לדלת להיסגר באופן שקט אך ודאי.
מכיוון ששמה של קבוצת דיקטטור היה בינלאומי במקורו, בחרו שני הממציאים להשתמש באיות המקובל בעולם,”Dictator” ב-c, ולא באיות המקובל בגרמנית ב-k.

שירות וייעוץ
מטרת שירות הלקוחות הטכני של החברה היא למצוא פתרון לכל השאלות המופנות אליה, איזוטריות ככל שיהיו, לא רק באמצעות המגוון הנרחב של המוצרים הסטנדרטיים, אלא עם פתרונות מיוחדים, מותאמים אישית ופתרונות מערכתיים מורכבים, שלעיתים קרובות הופכים מאוחר יותר למוצרים סטנדרטיים. מוצרי דיקטטור זוכים לשירות הזה.

תקני איכות
בולם הדלת, שהפטנט עליו הונפק ב-1932, משמש כיום ככלי חשוב לפתרון בעיות בדיוק כפי שהיה אז. כמובן, מוצר זה צעד עם הזמן, זכה למספר “עדכוני מראה” וכיום הוא מעודכן מבחינה טכנית. זה גם מה שמאפיין את דיקטטור, המשתמשת לכל אורך חיי המוצר – פיתוח, ייצור ומכירה – בטכנולוגיות המודרניות ביותר לשם ארגון תהליכים באופן היעיל ביותר האפשרי. בזכות אתרי הייצור הממוקמים במערב אירופה, דיקטטור עומדים בתקני האיכות הגבוהים ביותר ובה בעת יכולים לייצר מוצרים תחרותיים.

סטורם הנדסה (STORM ENGINEERING) הינה חברה למערכות ייצור, פיתוח מתקני הרמה, שטיפה והיגיינה עבור תעשיית המזון.

מפעלי החברה ממוקמים בגברובו ובפלובדיב (בולגריה) ומוצריה משווקים ברוב מדינות העולם כבר מעל 20 שנה.

החברה מייצרת באיכות הגבוהה ביותר, תוך שימוש בחלקים חשמליים ואלקטרוניים של יצרנים הטובים ביותר ויצור והרכבה העומדים בתקנים והסטנדרטים המחמירים של האיחוד האירופאי. הודות למוצריה האיכותיים, שיטות העבודה והטכנולוגיה שלה, זכתה STORM ENGINEERING בפרס היוקרתי Golden Europe Award for Quality לשנת 2010.

 

במהלך שלושים השנים האחרונות איי אף בי אנלגן (AFB ANLAGEN) הגרמנית מספקת פתרונות המותאמים לצרכי הלקוח כגון יחידות שינוע, מתקני הרמה, מערכות שינוע המותאמות לארגזים ומגשים, פילטרים ועוד.

 

 

 

 

 

 

 

 

דילוג לתוכן