מדחסים

מדחס אוויר

מדחס אוויר הנו כלי מכני שתכליתו דחיסת האוויר באופן כזה שנפח האוויר קטן בתהליך של דחיסה ולחץ. האוויר הדחוס שואף להתפרץ ובכך לשחרר אנרגיה. מדחס האוויר הנו, אם כך, מכשיר המאפשר אגירה של אנרגיה ושחרור אנרגיה בצורה מבוקרת, אנרגיה הנוצרת כתוצאה מאויר דחוס השמור בכלי הקיבול של המדחס.

ישנם מספר סוגים של מדחסי אוויר המשרתים תכליות שונות ומבצעים עבודתם בטכנולוגיה שונה. בין המדחסים שבשימוש ניתן לציין את הבאים:

  • מדחס אוויר בורגי
  • מדחס אוויר יבש, המשמש בעיקר בתעשיות הפארמה והמזון
  • מדחס אוויר בוכני

לכל אחד מן המדחסים השונים יתרונות וחסרונות יחסיים הנובעים מדרך פעולת המכשיר, ומומלץ להתייעץ בטרם רכישת המכשיר על מנת לקנות את המכשיר האידיאלי לפעולה שזה אמור לבצע. חשוב גם לבקש הכוונה מקצועית בטרם שימוש במדחס האויר על מנת שהתפעול השוטף יהיה בטוח, יעיל ויאריך את חיי מדחס האוויר לשימוש ארוך טווח.

חברת ברלין טכנולוגיות מייבאת מגוון סוגים של מדחסי אוויר המיוצרים ע”י המובילים שביצרני מדחסי האויר לשימושים תעשייתיים שונים. החברה אף מייבאת, משווקת ומפיצה חלקי חילוף למדחסים של מגוון יצרנים.

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר לקבלת מידע נוסף או להזמנה של מדחסי האוויר המיובאים על ידינו או הזמנת חלקי חילוף למדחסים המופצים ע”י “ברלין טכנולוגיות”.

 

להמשך קריאה

יצרנים

חברת SES International ההולנדית מחזיקה בניסיון מוכח ובטכנולוגיות המתאימות על מנת לסייע ללקוחותיה להשיג את יעדיהם העסקיים מאז שנות ה-50. החברה מספקת את העיצוב החסכוני והיעיל ביותר עבור חבילת מדחס ותחנות מדחס לתעשייה: מיחידות “עצמאיות” בסיסיות לתחנות מדחס מלאות בהיקף Turnkey, עם כל הציוד המשני הדרוש כדי לעמוד במפרט הלקוחות, כולל סקרברים, מפזרי חום ויחידות בקרה.

תכנון פתרונות בהתאמה אישית דורש תובנה, ידע וניסיון. צוות המהנדסים של חברת SES International מאפשר לה לעמוד בדרישות ורצונותיו של כלל לקוחותיה. זהו בדיוק השילוב של אותם רכיבים סטנדרטיים שמאפשר להגדיר פתרונות קצה לכל סיטואציה וסביבה.

SES International ידועה ומוערכת בפתרונות בכל מגוון תחומי המומחיות בכל רחבי העולם.

חברת ברלין טכנולוגיות מייצגת בישראל את חברת SES ומשווקת את מוצריה.

חברת Air Dimensions Inc או בקיצור ADI, בעלת מעל 40 שנות ניסיון בפיתוח, הנדסת וייצור משאבות דיאפרגמה ומדחסים. כל אחת ממשאבות ®Dia-Vac העמידות מציעות יכולת דגימה ללא שמן, ללא זיהום וללא דליפות. Air Dimensions Inc מתגאה באיכות ללא תחרות שהופכת את החברה למובילה בתעשיית משאבות הדיאפרגמה.

הנדסה
המוניטין על איכותן העילאית של משאבות הדיאפרגמה של Air Dimension התהווה על ידי הנדסה ועקרונות תכנון חדשניים. רמת הביצוע והותק ארוך השנים במאות המקרים שבהם עסקה ADI בתחום משאבות הדגימה ®Dia-Vac המוצבים בכמה רמות מעל המתחרים בתעשייה, מהווים הוכחה חותכת כי מוניטין העליונות הטכנולוגית של החברה הורווח ביושר והינו שריר וקיים. אם צרכי הלקוח ואופן השימוש שלו במשאבה דורש התאמה אישית, מחלקת ההנדסה של ADI מוכנה לכל אתגר בתכנון משאבה המותאמת במדויק לצרכי הלקוח.

עם מגוון רחב של מכונות CNC, אנו בברלין טכנולוגיות יכולים להתאים את משאבות ®Dia-Vac במהירות ובמחיר מותאם לתקציבך על מנת לענות על צרכי השימוש שלך. על-מנת להתחיל את שימושי המשאבה המותאמים לצרכיך, צור עמנו קשר עוד היום.

הרכבה
בחברת Air Dimensions, הרכבת המוצר נעשית בידיים ולא על ידי מכונות. ידיים אלו שייכות לאנשי מקצוע מנוסים שעברו הכשרה נרחבת.

העובדים של Air Dimensions מקדישים זמן רב בעבודת הרכבת המשאבות, על מנת שיתקבלו במחסן שלך תוך ימים ספורים ממועד ההזמנה. מדדי ביצועים של משאבות הדיאפרגמה מוכחים שאף יצרן משאבות אינו יכול להשתוות להם.

הבטחת איכות
גם חלק המשאבה הקטן ביותר שחברת Air Dimensions מייצרים נבדק בעשרות נקודות שונות לאורך תהליך הרכבתו. לא משנה מה גודל המשאבה, כל אחת מן היחידות עוברת 100% מבדקי ביצועים.

הסיבה לכך היא פשוטה – זיהוי פגם במפעל הוא קל בהרבה מתיקונו בשטח, עבורנו ועבורך. לכן, מדדי הבטחת האיכות נבדקים היטב ונבדקים בשנית על מנת להבטיח את האיכות הכוללת שלקוחותינו מסתמכים עליה.

חברת ברלין טכנולוגיות משווקת בישראל את משאבות הדיאפרגמה והמדחסים של חברת Air Dimensions ותשמח לסייע לכם באיתור והתאמתם לצרכי הייצור שלכם. למידע נוסף צרו איתנו קשר.

ELMO RIETSCHLE הינה חברה גרמנית הפועלת מזה כ-50 שנה ונחשבת לאחת המובילות בעולם בייצור משאבות ואקום ומדחסים למגוון רחב של שימושים.
חברת אלמו ריטשלה (ELMO RIETSCHLE) ביססה את עצמה כספק עבור יצרני ציוד מקורי (OEM), המשלבים את מוצרי החברה במערכות שלהם, בתעשיות שונות : איכות הסביבה, דפוס ואריזה . כמו כן משאבות ואקום ולחץ המשמשות למגוון גדול מאוד של אפליקציות תעשייתיות, מדחסי אויר ועוד .

הפתרונות החדשניים שמציעה החברה באמצעות מוצריה השונים מיושמים במגוון תחומים כגון טכנולוגיה סביבתית, עיבוד/ אריזת מזון, אריזה של מוצרים שאינם מזון, טיפול בנייר ודפוס, עץ, שינוע, טכנולוגיה תהליכית ועוד תחומים רבים.

לחץ כאן למעבר לסוגי משאבות נוספות

 

דילוג לתוכן