מנועים חשמליים וגירים

ייבוא ושיווק מנועים וגירים חשמליים

ברלין טכנולוגיות מייבאת ומשווקת מנועים חשמליים וגירים חשמליים המיועדים למגוון רחב של שימושים.
מנוע חשמלי הינו מכונה המסוגלת להמיר אנרגיה חשמלית לאנרגיה מכנית. מנועים חשמליים מבוססים על אלקטרומגנטיות אשר מאפשרת יצירת שדה מגנטי שמועבר על ידי זרם חשמלי.

לייעוץ והזמנה התקשרו או השאירו פרטים באתר ונשמח לחזור אליכם.
מנועים חשמליים לתעשיה – לפניכם רשימת יצרנים

להמשך קריאה

יצרנים

August Storm GmbH & Co היא ספקית של מנועי בעירה, גנרטורים, יחידות אנרגיה מכל הסוגים הקונבנציונליים בטווחי ביצועים של 100 עד 7,000 קילוואט וחלקי חילוף עבורם. היא מספקת שירות למערכות אנרגיה נייחות, מנועים ימיים, ציוד בנייה, קטרי רכבת וגם ליישומים מיוחדים במערכות תעשייתיות שונות.

החברה מבצעת תיקונים למנועים וכן לכל רכיבי המנוע, כמו גלי ארכובה, תיבות מנוע, מסבים ראשיים, משאבות ותיבות הילוכים. כמו כן, החברה מתמחה בייעוץ מקצועי ואיכותי, ומתאימה שירותים גמישים ואינדיבידואליים המותאמים לצרכי הלקוח.

בברלין טכנולוגיות מומחים בתחום אשר ישמחו לתת ייעוץ, צרו קשר  נשמח לשוחח.

החברה ההולנדית Dertec Motors (מנועי דרטק) הביאה את עצמה לידי התמחות ייחודית בהנעה אלקטרו מכנית וטכנולוגיית מסועים מאז ייסודה בשנת 2002.

חברת Dertec Motors מביאה לשולחן את השילוב של טכנולוגיית ההנעה ורכיבים טכנולוגיים המשמשים לבניית מכונות ומערכות תעבורה פנימיות. האיכות הבלתי מתפשרת מבית חברת DERTEC של טכנולוגיית ההנעה מנירוסטה יוצרה על ידם, לכן המוצרים ההולנדיים הללו מתאימים במיוחד לשימוש בתעשיית המזון והינם ייחודיים בצורתם, ביצועיהם ובמבחר הדגמים שלהם.

לחברה ללא ספק החבילה השלמה ביותר של טכנולוגיית הנעה מנירוסטה אשר זמינה כיום בשוק והיא החברה היחידה אשר מציעה מגוון רחב של: מנועי חלזונית מפחיתה מנירוסטה, מנועי גלגלי שיניים מפחיתה מנירוסטה, מנועי דו ציריות מנירוסטה, מנועי הפחתה שטוחים מנירוסטה, מנועי הפחתה משופעים מנירוסטה, מנועי הפחתה מעוקלים מנירוסטה, מנועי זרם חלופי מנירוסטה ובתי מיסבים כדוריים מנירוסטה.

Dertec Motors היא יצרנית של מגוון רחב של סדרות מוצרים אשר מכוונות לתעשיות רחבות יותר, ביניהם: רכיבים למסועים, מערכות מיסבים מפלסטיק ומנירוסטה, פרופילים מכווינים, מותחי שרשראות, רכיבי כישור, מנועי סיבוב ומנועי זרם חלופי, שרשראות גלגלת, גלגלי שרשרת וגלגלי שיניים.

ברלין טכנולוגיות משווקת את מנועי דרטק | Dertec Motors בישראל, נשמח לענות על כל שאלה שלכם.

חברת סטובר (STOBER) הינה יצרנית של מערכות בקרה והינע מתקדמות. החברה שנוסדה בגרמניה בשנת 1934 התמחתה עם השנים בבניית מכונות ובתיקון מנועים. כיום מזוהה המותג STOBER עם איכות וביצועים מעולים ונחשב לאחד המובילים בתחום.

 

דילוג לתוכן