מכונות אריזה

ייבוא ושיווק מכונות אריזה

מכונות האריזה הנן מרכיב מרכזי בשלב המחבר בין ייצור המוצר והכנתו להפצה בשוק כמוצר אסתטי, מוגן ואטרקטיבי ללקוח.

מקובל להפריד את תהליך האריזה למספר שלבים:

  • פריקה של המוצר והכנתו לקראת העברתו למכונת האריזה
  • העברת המוצר למכונת האריזה
  • ביצוע פעולת האריזה במכונת האריזה
  • פריקת המוצר מהמכונה והכנתו להפצה

כמובן שכל אחד משלבים אלה כולל תהליכים פנימיים נוספים המשתנים בין מוצר אחד למשנהו ופעמים רבות יכולים להיות תלויים בסוג המוצר העומד לצאת לשוק. באופן זה מכונות אריזה יכולות לבצע גם (תלוי כמובן במוצר) שטיפה, מילוי, נעילה/ סגירה/ ביקבוק, עטיפה, שימור והגנת המוצר, קידוד המוצר, עיבוד המוצר, פיקוח על טיב התוצר הסופי, סגירה, איטום הכנה אסטתית לקראת הפצה, הטמעת עיצוב על האריזה וכו’

כמובן שסוגי מכונות האריזה משתנים על פי המוצר אותן הן אמורות לארוז, ומכאן שמגוון מכונות אלה הנו גדול מאוד בהתאם למגוון סוגי המוצרים.

תהליך האריזה מבוצע כיום באמצעות מכונות אריזה מבוססות טכנולוגיה מתקדמת ביותר, כזו המאפשרת חיסכון משמעותי בכח אדם יקר, ומנעד האפשרויות נע בין מכונות חצי אוטומטיות המשלבות עבודה ידנית, לבין מכונות אוטומטיות לחלוטין בהן המעורבות האנושית מצטמצמת למינימום הכרחי.

חברת ברלין טכנולוגיות מייבאת לישראל מגוון מכונות אריזה המיוצרות ע”י כמה מן היצרנים המובילים בעולם, ומשווקת את אותן מכונות לשווקים שונים בישראל.

להזמנת מכונות אריזה או קבלת מידע נוסף אנו מזמינים אתכם ליצור קשר טלפוני או למלא טופס כאן באתר, ואנו נשוב אליכם בהקדם.

להמשך קריאה

יצרנים

ברלין טכנולוגיות מספקת מגוון מכונות אריזה לעסק קטן ובינוני. מכונות ידניות, חצי אוטומטיות ואוטומטיות למילוי ואריזה.

להלן כמה סוגים של מוצרים:

יצרנית מובילה של מכונות הלחמה ואריזה, בדגש על תחומי מדיטק, טכנולוגיה רפואית, אריזה בוואקום ואריזה מהירה לתעשייה.

חברת Audion הוקמה בשנת 1947 באמסטרדם, ובשנות ה50 של המאה עשרים החלה להתמקד ביצירת מכונות הלחמה.
במהלך השנים הפכה להיות אחת המובילות בתחום האריזה ומיוצגת כיום בלמעלה מ-65 מדינות בעולם.
המכונות של החברה מתאפיינות באיכות ואמינות.
המכונות מיוצרות בהולנד, והחברה שמה דגש על גמישות והתאמה לצורכי הלקוח.
Audion מציגה מגוון רחב של מכונות הלחמה העונות לדרישות כלל הלקוחות.
הניסיון והידע שנאספו בשנות פעילות החברה באים לידי ביטוי במציאת פתרונות גם לבעיות מאתגרות.

Audion מתמקדת במיוחד במכונות לתעשיית התרופות והטכנולוגיה הרפואית, עם התאמה לדרישות ורגולציות.

חברת FASA AB מייצרת ציוד מינון ואריזה למוצרי חלב. מאז שנת 1959 (במשך למעלה מ- 60 שנה) צברה החברה ניסיון רב בתחום האריזות והיא מוכרת בתעשיית החלב בכל רחבי העולם.
חברת FASA מציעה מוצרי אריזה עבור מחלבות בגודל קטן ובינוני למוצרי חמאה, גבינה מעובדת, יוגורט, מרגרינה ועוד.
מזה מספר שנים שותפה של FASA היא חברת EGLI השוויצרית לה נסיון של מעל 100 שנה בתעשיית החמאה והמרגרינה והחברות יחד מספקות פתרונות משולבים

סאפאל היא חברה בינלאומית מובילה בתחום האריזה של מוצרי מזון ברמת פרימיום, עם יותר מ-110 שנות ניסיון בתעשייה זו, ועם התמחות במוצרי גבינה מעובדת, שוקולד ואבקות מרק.

מטה החברה ממוקם בעיר אקובלנס שבשווייץ, והיא מתמחה בתכנון ובייצור של מכונות אריזה חדשניות ועצמאיות בעזרת טכנולוגיית הייטק מתקדמת. החברה מייצרת, על פי דרישה, גם פסי ייצור שלמים של אריזה. מכיוון שחברת סאפאל רגישה לנושא של פיתוח בר-קיימא, צוות המהנדסים שלה עוסק בפיתוח מתמיד של פתרונות חדשים שיעמדו בחזית הטכנולוגיה, תוך שמירה על הסביבה על ידי צמצום הצריכה של חומרי אריזה, למשל. החברה ממשיכה לשפר את התהליכים והמוצרים שלה בהתאם למה שמחייב התקן ISO9001:2015.

ההתמחות של סאפאל היא בהצעת מגוון אריזות עם היצע רחב של סגנונות וחומרים, בנוסף לשירות הלקוחות הגלובלי שלה, מה שהופך אותה לאחת מספקיות פתרונות האריזה המובילות בשוק.

החברה מבטיחה ללקוחות שלה איכות שוויצרית, גמישות, תחרותיות ופתרונות מותאמים אישית. המטרה המרכזית שלה היא התמקדות בצרכים המיוחדים של כל לקוח.

נשמח לסייע לכם לאתר את הפתרון המתאים לכם. למידע נוסף צרו קשר.

מאז 1934, קבוצת Stöcklin (סטוקלין) השוויצרית היא השותף העולמי העיקרי שלכם לחדשנות ולפתרונות אחסון לוגיסטיים מותאמים אישית ללקוח.

חברת Stocklin מייצרת מערכות העברה ואחסון עבור סוגים שונים של מנשאי טעינה וכן ציוד לטיפול ברצפות ומשאיות תעשייתיות.

בתור חברה מנוסה של תיאום מערכות בינלאומי למערכות אינטרה-לוגיסטיות, סטוקלין מספקת תמיכה ללקוחות שלה החל משלב התכנון והפיתוח עד לאספקה של מערכות מוכנות לשימוש בתחום הלוגיסטיקה של מחסנים וניהול מחסנים אוטומטי.

המוצרים של Stocklin, שמיוצרים בעיקר בתוך החברה באופן פנימי, מאפשרים ליצרן להציע מערכות הנעה ואחסון לסוגים רבים מאוד של מנשאי טעינה וגם ציוד לטיפול ברצפות ומשאיות תעשייתיות שמחזקים את יכולת התחרותיות ארוכת הטווח של הלקוחות שלהם.

חברת ברלין טכנולוגיות משווקת בישראל מערכות העברה ואחסון לוגיסטיות של חברת סטוקלין, נשמח לסייע לכם באיתור והתאמתם לצרכי הייצור שלכם. למידע נוסף צרו איתנו קשר.

Weert הוא מרכז ייצור ושירות מתקדם, הממוקם בעיירת ווירט בדרום הולנד ומספק שירותים לכל העולם. Weert שייך למגוון הפתרונות של חברת סינטגון Syntegon המתמחה בעולמות האריזה. מרכז הייצור של סינטגון בווירט עוסק בייצור מגוון רחב של מכונות מילוי, אריזה ואיטום בשקיות וקרטונים, מכשירי בדיקה ומערכות מינון. הייחודיות של מכונות האריזה, מילוי ואיטום של Weert מבית Syntegon נובעות מהחתירה של החברה לחדשנות כערך מוביל, לצד התאמה לרגולציות ותקנים שונים ברחבי העולם.

חברת ברלין טכנולוגיות מייצגת בישראל את מוצרי חברת Syntegon ומשווקת את מוצריה. לייעוץ והזמנות צרו קשר.

למכונות אריזה ומילוי נוספות לחץ כאן

חברת שיפר ופלוטמן – Schäfer & Flottmann היא חברת אריזה גרמנית שנוסדה בשנת 1951. החברה פעילה מזה שלושה דורות ומאמינה בהתנהלות של היררכיה שטוחה, בתהליך מהיר של קבלת החלטות, גמישות גבוהה, מגוון רחב של מוצרים ורמת תפוקה גבוהה. אלו רק חלק מהסיבות הרבות שגורמות ליצרנים חשובים מרחבי העולם לשים את מבטחם ב- Schäfer & Flottmann בכל מה שקשור לתחום האריזה.

החברה מייצרת מוצרי אריזה לתעשיות שונות ומגוונות ומתמחה בין היתר בפתרונות אריזה למוצרי מזון. בין אם יש לכם צורך במכונות אריזה אישיות או בהעמדת קווי אריזה שלמים המתאפיינים בעיצוב מורכב וייחודי (תוצאה ישירה של עשורים שלמים של עיצובים פורצי דרך ועבודה מרובה על פיתוח תשתיות), Schäfer & Flottmann תדאג לספק עבורכם את הפתרון האידיאלי. בנוסף, הודות לעיצוב המודולארי של מכונות האריזה שלה, Schäfer & Flottmann תוכל לספק לכם שירותי אריזה (והזמנות) ברמות הטכנולוגיות המתקדמת והמדויקות ביותר. בשורה התחתונה, מכונות האריזה של Schäfer & Flottmann תוכלנה להתאים לדרישות הספציפיות שלכם ממש כמו חליפה שנתפרה למידות.

ברלין טכנולוגיות מייצגת בישראל את תאגיד Syntegon.

תיק המוצרים של Syntegon, נע בין מכונות אריזה, מילוי ועיבוד בתחום המזון, הממתקים, כמו גם עבור מוצרי בריאות היגיינה. מכונות האריזה, המילוי והייצור שלה עומדות בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

Syntegon הינה החברה מהמתקדמות ביותר בעולם מבחינה טכנולוגית בתחום מכונות ייצור, מילוי ואריזה. לחברה חברות בת רבות בתחומים שונים אשר משלימות אחת את השנייה. היא מתמחה במילוי ואריזה של מוצרים שנדרש טיפול יותר סטרילי לצורך אריזתו.

כדי לשמור על הזהות ועל האינדיבידואליות של תחומי היכולות שלנו, המוצגים שסינטגון מייצגת נשמרו וכתוצאה מכך, גם נשמרו המסורת, הניסיון והידע המסורתיים של המותגים השונים.

Syntegon מייצרת מכונות שיכולות להתאים את עצמן לדרישות הלקוחות, כמו גם למגוון גדול של מוצרים ולכמויות ייצור גדולות ככל שנדרש. יתרונות נוספים של החברה הינם היכולות והמומחיות שנצברו בסינטגון בעשרות השנים האחרונות בטיפול במוצרים סטריליים ובאים לידי ביטוי במכונות המיוצרות בחברה.

בשנים האחרונות קונצרן Syntegon איגד תחתיו מספר חברות מובילות בתחום מילוי ואריזה של מוצרי מזון.
ברלין טכנולוגיות מייצגת בישראל את AMPACK AMMANN, אחד ממותגי Syntegon, מזה כעשרים שנה, ולאחרונה התחילה לייצג גם את שאר חברות הבת של Syntegon בתחום המזון.

למכונות אריזה ומילוי נוספות לחץ כאן.

אוסגוד אינדסטריז בע”מ נוסדה ב-1975 והייתה בבעלות פרטית במשך יותר מ-40 שנה. לאוסגוד יש מספר רב של פטנטים על המכונות שלה. היא זכתה בפרס לאריזות חדשניות של חברת DuPont והיא ידועה מאוד בתעשיית האריזה. סינטגון ואוסגוד עמדו ביחסי עבודה במשך שנים רבות, כשאוסגוד שימשה כסוכנת של סינטגון בצפון אמריקה. אוסגוד אינדסטריז בע”מ מהווה חלק מתאגיד Syntegon סינטגון מאז 2015.

אסגוד מתכננת ומייצרת מכונות קוויות וסיבוביות לשם הפרדת מוצרים, מכונות מילוי, איטום וכיסוי של כוסות נייר ומכלים מוכנים מראש. בנוסף החברה מציעה פתרונות מלאים לקו הייצור ושירות מקיף לאחר המכירה. המתקן כולל יחידות הנדסה, ייצור, הרכבה, מעבדת בדיקות של מחלקת המו”פ, הנהלה, מכירות ושיווק, אדמיניסטרציה ושירותים.

יש לנו נוכחות חזקה במיוחד במגזר מוצרי החלב, עם מכונות מילוי העומדות בתקני ההיגיינה 3A, בגרסה נקייה ובגרסה אולטרה נקייה. אף שתעשיות מוצרי החלב והמזון הן החלק הארי של המוצרים שאנו עוסקים במילוים, הפורטפוליו שלנו נרחב ומקיף. היישומים כוללים מוצרים כגון יוגורט, שמנת חמוצה, גבינה, מרגרינה, גלידה ושלגונים, סלטים הניתנים לשאיבה, מחית תפוחי אדמה (פירה), המבורגרים וגבינה, חומוס, רטבים ומתבלים, אבקות שתייה, קפסולות קפה, מזון לבעלי חיים ומשחות ניקוי.

חברת ברלין טכנולוגיות מייצגת בישראל את חברת Syntegon סינטגון ומשווקת את מוצריה, לייעוץ ומידע צרו קשר.

חברת קליקלוק (Kliklok) חלק מקבוצת Syntegon המתמחה בעולמות האריזה. במשך יותר מ-50 שנים ניצבת קליקלוק בחזית הטכנולוגיה בתחום אריזת מזון. מכונות לייצור קרטונים המסוגלים להחזיק מטען במשקל מרבי ובמשקל מינימלי, טיפול אוטומטי במוצר, שרוולים העוטפים את המוצר ומיכון ייעודי.

מהמרכז באנגליה, בעיר בריסטול, קליקלוק מתכננת, מייצרת ומפיצה מכונות ברחבי אירופה, המזרח התיכון, דרום-מזרח אסיה ואוקיאניה. מרכז הפעילות של קליקלוק-וודמן באטלנטה שבארה”ב משרת את לקוחותינו בארה”ב, קנדה, דרום אמריקה וחלקים מאסיה.

המיומנות של חברת Kliklok והמיקוד בתעשיות הליבה שהם משרתים כל כך הרבה שנים – מזון קפוא ומקורר, חטיפים, מוצרי חלב ומוצרי מאפה – מאפשרים לחברה לעמוד בצרכים ההולכים וגדלים של לקוחותיהם ולהישאר צעד אחד לפני כולם בשוק המשתנה של ימינו.

החברה משקיעה בהתמדה מאמצים ומשאבים נוספים כדי לוודא שמיכון האריזה שלהם נשאר הבחירה המובילה עבור יצרני מזון ברחבי העולם.

קיימות – בעידן זה של מודעות לסביבה, הולכים וגוברים הקולות הקוראים לשימוש ב”חומרי אריזה ברי קיימא”. יצרני המזון במיוחד נמצאים תחת לחץ לבחון דרכים נוספות לצמצום השימוש בחומרי האריזה ולשיפור שיטות האריזה שלהם. כך שלמטרות ייצור קרטון, משמעות הדבר אינה רק שימוש בפחות חומרי אריזה אלא גם שימוש בחומר ממוחזר ובקרטונים קלים יותר.

עם רקע של 50 שנות ייצור, לחברת Kliklok יש את הניסיון, הידע והמיומנות הנדרשים כדי לספק את הביטחון של אריזה מהירה המשתמשת בקרטון קל במגוון הציוד.

Kliklok מציעה ליצרני המזון את ההזדמנות לארוז את מוצריהם באופן יעיל ורווחי, אך תוך התחשבות בצורך להשתמש במשאבים מתחדשים ובני קיימא.

חברת ברלין טכנולוגיות מייצגת בישראל את Kliklok ואת Syntegon ומשווקת את מוצריהן. לייעוץ והזמנות צרו קשר.

המותג ELEMATIC – אלמאטיק שייך למגוון המותגים של חברת Syntegon סינטגון המתמחה בעולמות האריזה.
אלמאטיק מומחית בקרטון מוצק וגלי ומספקת פתרון אריזה מלא, החל מהרעיון ועד לקווי אריזה מלאים של מארזים מסוג אלמטיק (Elematic).

מארזי אלמאטיק מתאפיינים ביעילות ובעמידות. הם ידידותיים למפעיל וגמישים במיוחד, עם פורמט קל ומהיר ושינויים בסגנון האריזה.

אנחנו כאן כדי שתתייעצו איתנו על פיתוח מכונות לייצור אריזות מוכנות לקמעונאי או אריזות למשלוח.
ממתקים, דברי מאפה, מוצרי חלב, מזון נוזלי, מוצרי קוסמטיקה, מזון לחיות מחמד, מוצרים שאינם מזון. לא משנה איזה מוצר יש לכם, אנו נמצא את פורמט האריזה המתאים לכם.
לאחר ההתקנה של המכונה להכנת מארזים (case packer) במיקומכם אנו מסייעים לכם בשירות, תחזוקה וביצוע שינויים באופן מיומן.

חברת ברלין טכנולוגיות מייצגת בישראל את ELEMATIC וסינטגון Syntegon ומשווקת את מוצריהן.

 

באקובלן שוויץ נמצאות שתי חברות של Syntegon  ביניהן חברת  Sapal  – (סאפאל) אשר הפכה למותג חדש בשם Demaurex (דמורה).

Sapal מייצרת מכונות אריזה וקווי אריזה מלאים, כולל הציוד, במגוון רחב של מוצרי מזון, כולל שוקולד, סוכר, קוביות מרק, גבינה מעובדת וגומי לעיסה. Sapal צברה ניסיון בסגנונות שונים של מוצרי אריזה ועטיפה, עם מגוון רחב של סגנונות וחומרי אריזה.

סינטגון – Syntegon היא חברת האם של המותג Demaurex, חברה חדשנית ומובילה בתחום האוטומציה הגמישה, עם טכנולוגית של רובוטים המופעלים באמצעות צירים מקבילים. החברה מציעה פתרונות גמישים לאריזה אוטומטית עבור מארזים המסוגלים לשאת מטענים מרביים והזנה משטחית בשיטת הרמה והצבה (pick-and-place) של סוגים רבים של מכונות אריזה כגון מכונות אריזה, מכונות להכנת קרטונים ומכונות תרמופורמינג.

חברת ברלין טכנולוגיות מייצגת בישראל את Demaurex וסינטגון – Syntegon ומשווקת את מוצריהן.

המותג טבופארם – TEVOPHARM מייצר פתרונות אריזה אופקיים לשוקולדים, ממתקים ודברי מאפה, שייך למגוון המותגים של חברת Syntegon סינטגון, המתמחה בעולמות האריזה.

חברת סינטגון Syntegon נוסדה ב-1960 תחת השם “טבופארם” בהולנדית. לאחר שהייתה חלק מחברה הגרמנית אוטו האנסל בע”מ, ולאחר מכן מהחברה הגרמנית קלוקנר וורקה בע”מ, נרכשה החברה ב-2003 על ידי חברת רוברט בוש בע”מ. ב-2009 שונה שמה של החברה ל-Bosch Packaging Technology, וולאחר מכן לסינטגון. כיום טבופארם היא אחד המותגים החזקים של חטיבת Syntegon.

ל-Syntegon יש יותר מ-50 שנות ניסיון באספקת פתרונות אריזה אופקיים, כולל מכונות אריזה בזרימה אופקית ומערכות הזנת חומר והפצה. החברה מתמקדת באספקת מכונות חדשניות, מהירות ואמינות המציעים תשואה טובה להשקעה.

הפורטפוליו של החברה נע מפתרונות אריזה בודדים המשתמשים בהזנה ידנית ועד לקווי אריזה אוטומטיים לחלוטין. החברה מייצרת מכונות אריזה בזרימה אופקית, מכונות אריזה אנכיות סטנדרטיות וכן מכונות אריזה inverted ומכונות אריזה לאיטום הרמטי. להשלמת ההיצע הרחב של מכונות אריזה, מציעה החברה מגוון מערכות הזנה בעלות התאמה מושלמת למכונות האריזה. פתרונות אריזה רבים הותקנו ברחבי העולם לשם אריזה של שוקולדים, ממתקים, דברי מאפה ועוד.

חברת ברלין טכנולוגיות מייצגת בישראל את חברת Syntegon סינטגון ומשווקת את מוצריה, לייעוץ ומידע צרו קשר.

למכונות אריזה ומילוי נוספות לחץ כאן.

מאז 1888 אגלי Egli AG היא אחת החברות המובילות בפיתוח, ייצור ותחזוקה של טכנולוגית חמאה, ממרחים ומרגרינה למתקנים תעשייתיים ומרכזי מחקר.

לחברה, המצוידת באישור ISO 9001, יש ערובה נוספת לאיכות הגבוהה ביותר ולנהלי עבודה מודרניים במיוחד לשם ייצור ציוד חמאה וציוד מרגרינה. נכון ל-2014 החברה מציעה הקמה של מתקני חמאה שלמים, ומאז 2013 מציעה הקמת מתקני מרגרינה שלמים.

ברלין טכנולוגיות מייבאת ומשווקת בישראל ייצור ותחזוקה של טכנולוגית חמאה של חברת אגלי Egli, נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה.

קבוצת אייס (ICE Group) מפולין הינה יצרנית ציוד תעשייתי לייצור גלידות. החברה החלה לפעול כחברת מסחר בשנת 1991 ומאז סוף שנות ה-90 מתרכזת בייצור. החברה מייצאת ציוד תעשייתי לייצור גלידות מזה עשור ליצרני גלידות בכל העולם.
ניסיונה הרב של ICE Group והיכולות הטכניות שלה מאפשרות לה לענות על מגוון צרכים שונים של יצרניות גלידה ולהתאים פתרונות לדרישות לקוח ייחודיות. החברה מספקת מענה לתהליך הייצור, מכונות אריזה לגלידה, ושלבים נוספים בתווך

 

 

 

חברת מירומטיק (MIROMATIC) הגרמנית נוסדה ב-1981 ומציעה את הפתרונות הטובים ביותר למחלבות ולתעשיית המזון בתחומי הערבוב, חלוקה למנות, מילוי וסגירה. האיכות הגבוהה של המכונות של חברת MIROMATIC מסייעת לשיפור ביעילות מערכי האריזה והייצור של לקוחותיה.

חברת MIROMATIC שואפת להציע ללקוחותיה את הפתרונות הטובים ביותר עבור הצרכים הספציפיים שלהם, בעזרת שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר.

ל–MIROMATIC לקוחות בכל רחבי העולם, כולל חברות כ-KNAUF, PINAR, תנובה, Wernsing, SERA ואחרות.

 

חברת PACK SERVICE (או בעברית “שירות אריזות”)הספרדית, אשר נוסדה בשנת 1986, הינה כיום מהחברות המובילות בעולם בייצור פתרונות אריזה מגוונים לתעשייה, החל ממכונות אריזה מולטיפק וקירטון וכלה במכונות שרינק. החברה מתמחה בעיצוב ובניית מכונות הנותנות מענה לצרכי לקוח ייחודיים באיכות הגבוהה ביותר.

את המכונות של PACK SERVICE ניתן למצוא בתעשיות שונות כגון מחלבות, מזון קפוא, משקאות, גלידה, קפה ותה, ביצים ומזון משומר (canned food).

 

חברת שלאוטר (SCHLEUTER) הגרמנית היא בעלת ניסיון של 85 שנים בפיתוח וייצור מכונות, עם התמחות במכונות להדבקת תוויות על מוצרים.

במשך השנים, דרישות הלקוחות דרשו מ- SCHLEUTER פתרונות חדשניים לתוויות שהפכו להיות יותר ויותר אינפורמטיביות ומורכבות מבחינה גרפית. כתוצאה מכך, SCHLEUTER פיתחה יכולות שמאפשרות לה להציע מכונות ומערכות שעונות על דרישות הלקוח המורכבות ביותר בתחום.

SCHLEUTER נחשבת לאחרת היצרניות המובילות כיום בעולם בתחום המכונות להדבקת תוויות על מוצרים. האיכות של המכונות של SCHLEUTER באה לידי ביטוי במיוחד כאשר נדרש מהן לתפקד באופרציה שעובדת במשמרות רצופות ועדיין לשמור על תפוקה באיכות הגבוהה היותר.
עם לקוחות החברה נמנות חברות רבות מכל העולם במגוון תעשיות, כולל: מחלבות, אריזה, לוגיסטיקה, תרופות, פטרוכימיה, קוסמטיקה, פלסטיקה, מזון ועוד.

 

חברת יוניפיל- “UNIFILL” נוסדה בשנת 1979 כחברת המייצרת אריזות לחברות אחרות ומ-1981 היא עוסקת בייצור מכונות הפועלות בשיטת תרמופורמינג אנכי (Vertical Thermoform) לשם מילוי וסגירה של מנות עבור התעשייה הפרמצבטית ותעשיית הקוסמטיקה. המכונה הראשונה שיועדה לתעשיית המזון הושקה בשנת 1986.
כיום UNIFILL מוכרת ברחבי העולם כיצרן עולמי מוביל של מכונות הפועלות בשיטת תרמופורמינג אנכי לשם מילוי וסגירה של מנות פלסטיק, לשימוש בתעשיית המזון, התעשייה הפרמצבטית, התעשייה הכימית ותעשיית מוצרי הטיפוח.

כיום מעסיקה חברת “UNIFILL” כ-30 עובדים במטה שלה, הממוקם בבומפורטו, ליד העיר מודנה שבצפון איטליה.

“UNIFILL” פועלת בסין משנת 2004 באמצעות השלוחה שלה במדינה זו, אשר מעסיקה צוות עובדים טכניים ועובדי שיווק מקומיים במטרה להעניק שירות טוב יותר ללקוחות החברה בסין וברחבי אסיה.

היעזרות בשירותיהם של מהנדסי שירות מקומיים, ציוד עזר, ספקי חלקים אמינים או יצרנים מקומיים של חומרי פלסטיק עלולה להפוך, בעיקר בתחומים מסוימים של השוק, למשימה ארוכה ומתישה העלולה להעמיד בסכנה את הצלחת הפרויקט, בייחוד בשלב שבו העסק ממריא.

ל-“UNIFILL” יש המיומנות והניסיון הנדרשים כדי להביא להצלחת פרויקט ולהדריך את הלקוח בכל שלבי הפרויקט.

לפיכך, הלקוחות של “”UNIFILL נהנים לא רק מהשימוש בטכנולוגיה מתקדמת מאוד, אלא גם נגישה לרשת של אנשים וחברות מנוסים מאוד, כגון יועצים לציוד תהליכי, יצרני ציוד חיפוש והפקה (upstream) וזיקוק ושיווק (downstream), ספקי חלקים מקומיים, ספקים מקומיים של חומרי פלסטיק ורבים אחרים.

זה מה שב- UNIFILL”” כינו “חבילת הניסיון”, מלוא סל המידע, טיפים, קשרים ומיומנות הכוללים גם בדיקות חינם לחומרי פלסטיק, אנליזה של אופטימיזציה ועיצוב של צורה, מבדקי תאימות למרכיבים וחומרים ובקרות איכות אחרות, המגיעות יחד עם דוח טכני מפורט ורלוונטי על ידי צוות העובדים המומחים שלנו.

 

חברת BAG2PACK הינה חברה צרפתית המתמחה במכונות וציוד אריזה לתעשיות המזון, כימיקלים וקוסמטיקה. הציוד של BAG2PACK מתאים לאריזת מוצרים כגון חלב, גבינה, רטבים, שמנת, סירופים, משקאות, מרקים, חומרי סיכה, מוצרי קוסמטיקה ובשמים.

 

 

 

דילוג לתוכן