סוגים שונים של משאבות תעשייתיות

משאבות תעשייתיות הן חלק בלתי נפרד ממפעלים ומבנים ציבוריים או מוסדות ציבוריים והן משמשות לצורך שאיבת מים ממקום למקום ולצורך ניקוי מים. במפעלים רבים, משתמשים בלא מעט מים ביום יום, אם זה לצורך ניקוי מכונות, מי ביוב, ברזי מים ועוד מיני שימושי שונים המחייבים התקנת משאבות תעשייתיות מורכבות כדי לאפשר לעובדי המפעל להשתמש במים צלולים ללא שום בעיה.

יש לא מעט סוגי משאבות תעשייתיות, חלקן גדולות במיוחד וחלקן קטנות יותר, כך שיש להתאים בקפידה את סוג המשאבה על פי אופי המקום ועל פי הצורך. את ההתאמה מבצעות חברות המתמחות בתחום המשאבות, אשר שולחות צוות מיומן למקום אשר בוחרים בקפידה את המשאבה המתאימה ביותר.

משאבות תעשייתיות

האופציות והסוגים בשוק של משאבות תעשייתיות

משאבות בעלות מינון קטן

משאבות אלו מיועדות לספיקה של מ- 0.5 ליטר לשעה ועד כ- 20 ליטר לשעה והן עמידות בלחצים נגדיים של עד 25 אטמוספרות. משאבות אלו לרוב מגיעות עם הנעה אלקטרומגנט ופיקוד אלקטרוני. הן מיועדות לרוב לשימוש במערכות עירוניות, בבריכות שחייה, תעשיות ולתחום החקלאות.

תפקיד המשאבות הקטנות הוא רב ובין היתר לבצע את הפעולות הבאות: לצורך הכלרת מי שתייה, לצורך טיפול במי בריכות , להוספת תוספים כימיים וחומרי ניקוי במערכות מי תהליך לצרכים תעשייתיים או למערכות ייצור מזון ודישון בתחום החקלאות.

משאבות בעלות מינון בינוני

משאבות תעשייתיות אלו מיועדות לצורך ספיקה של מ- 20 ליטר לשעה ועד כ- 200 ליטר לשעה. הן עומדות בלחצים של עד כ- 70 אטמוספרות. מערכות אלו הן בעלות הנעה סולנואיד או מנוע וגיר ופיקוד אלקטרוני אינטגרלי אשר מופיע בחלק גדול של הדגמים המוצעים בשוק. משאבות אלו מתאימות למפעלים, תעשיות ולתחום החקלאות ותפקידן לשאוב מים ולניקוי את המים מכלור ומיני מזהמים אחרים.

משאבות בעלות מינון גדול

משאבות אלו הן בעלות עוצמה גבוהה ומיועדות לספיקות של מאות ואפילו אלפי ליטר לשעה והן עומדות בלחצים של עד מאות אטמוספרות. מערכות אלו מגיעות עם הנעה באמצעות מנוע וגיר ופיקוד אלקטרוני אינטגרלי המתאים לספיקה גבוהה זו.

 

ברלין טכנולוגיות מייבאת ומשווקת משאבות מינון ממיטב היצרנים המובילים בעולם – למידע נוסף אודות משאבות מינון

כתבות נוספות

משאבות

משאבות כשאנחנו חושבים על סרט קולנוע שאהבנו במיוחד, אנחנו לרוב

דילוג לתוכן