ציוד אנליזה, בדיקה ותקינה

בעמוד זה תמצאו מטובי היצרנים בתחומי ה:
ציוד תקינה לבדיקת בטיחות ועמידות לתנאי סביבה והגנה על עובדים. או בדיקת תקינה לרכיבים מתעשיית הבניה.
ציוד בקרה כמו מדי לחץ וטמפרטורה, מדידת זרימה, מדידת כימיה, אבקות, מוצקים, נוזלים וגזים.
ציוד ספקטרומטרים, חסיני רעידות, מהירים עד 500 מדידות בדקה, אוטומטיים לגמרי לעבודה 24/7/365 ללא מפעילים ותמיכה.
ציוד למדידות חמצן, חומציות (pH) ופחמצן דו חמצני (CO2) בטכנולוגיה אופטית.
וציוד למדידת לחות וצפיפות חומר בטכנולוגית מיקרו-גל.
אנו בברלין טכנולוגיות נשמח לייעץ ולהתאים את הציוד הנכון, על פי צורך. למידע נוסף השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם עם הצעה רלוונטית.

להמשך קריאה

יצרנים

חברת טסטינג (Testing) הסלובנית אשר נוסדה בשנת 1989, הינה ספקית של ציוד בדיקות איכותי מיוחד שבדרך כלל אינו זמין בשוק. המיקוד של חברת  TESTINGהוא בתכנון, פיתוח וייצור של ציוד בדיקות מוצרים לבטיחות ואמינות לפי תקנים של IEC, CEE, EN ו-DIN. הציוד של החברה נבנה ומעודכן כל הזמן עם העדכונים בתקנים.

חברת Testing נכנסה לרשימת ה- IEC CB-BULLETIN OC כיצרנית מוכרת של ציוד בדיקה על בסיס המוצרים שלה, שנבדקו ונבחנו במעבדות בינלאומיות מוכרות ו-NCBs.

טווח הייצור של TESTING כולל ציוד בדיקות IP, למים ואבק, עמידה בתנאי סביבה (טמפרטורה, לחות, אבק) אצבעות בדיקה וגשושיות (פרובים) לבטיחות מהתחשמלות, מדידים לתקעים ושקעים, בתי נורות ומצמדים ומכשור לבדיקת אורך חיי רכיבים חשמליים שונים. ציוד למבחני בטיחות של מתגים, תקעים, ושקעים. ציוד למבחני התנגדות לחום ואש למוצרים המוגדרים כחסיני אש.

בעזרת הציוד של חברת טסטינג ניתן להתאים מוצרים לדרישות של תקנים לאומיים שונים כגון: IEC 60065, 60238, 60335, 60400, 60529, 60598, 60669, 60884, 60950, 61058,   CEE, EN, JUS, ISO, OCIR, CCITT, DIN, BS, NF, UL. בנוסף, החברה ערוכה לעמוד גם ברגולציות ודרישות נוספות, בצורה מדידה ומוכחת.

איכות ואמינות של המוצרים של Testing הם בנשמת הפעילות של החברה. מסיבה זו כל המדידים, פרובים ומוצרים נוספים של חברה נבדקים כל אחד ואחד על ידי מעבדה חיצונית מוסמכת על ידי ממשלת סלובניה לתקן ISO 17025 ובכך חוסכת מהלקוח צורך בבדיקת המוצרים.

ברלין טכנולוגיות משווקת את מוצרי Testing בישראל. אם אתם לא מוצאים את המוצר שחיפשתם, צרו קשר ונשמח לסייע.

חברת היידרה-ג’וז – Hydrajaws הממוקמת בברמינגהם, אנגליה פועלת מאז שנת 1960. החברה מפתחת, מייצרת ומוכרת מגוון נרחב של ערכות בדיקה ניידות המיועדות לבחינת החוזק והמומנט של עוגנים ותוספי קיבוע המשמשים לתעשיית הבנייה.

כבר למעלה מ- 30 שנה שערכות הבדיקה של Hydrajaws מסייעות לבחון בו במקום את רמת בטיחותם של עוגנים ותוספי קיבוע בכל רחבי העולם. הודות לידע ולמומחיות הנרחבים שלה, חברת Hydrajaws מסוגלת לספק פתרונות נקודתיים המתאימים לדרישות בדיקה ספציפיות.

המגוון הרחב של דגמי ערכות הבדיקה מתוצרת Hydrajaws, יכול לסייע בבחינה ובווידוא של רמת תקינותם ובטיחותם של מגוון פריטים חיוניים, הכולל: עוגנים, בחינת חוזק הקשר המטריאלי, דבקים וחבלי ביטחון.

ערכת הבדיקה של Hydrajaws כוללת צילינדר הידראולי הנמצא בתוך גוף אלומיניום, אשר מתחבר בצידו האחד אל ידית הניתנת לסיבוב. בקצה הנגדי של ערכת הבדיקה קיים התקן שתפקידו הוא לאבטח את העוגן/ תוסף הקיבוע, בזמן שמונה לחץ בעל מחוון עומס מרבי מציג את רמות החוזק והמומנט, ככל שתהליך סיבובה של הידית מוסיף להתקדם.

נכון להיום, ניתן למצוא בחברת היידרה-ג’וז כמה מודלים זמינים וביניהם את המודלים המתאימים לעבודות ברמה בינונית המגיעים עם הספק של עד 25 kN וגם את המודלים המתאימים לעבודות רציניות המגיעים בגרסאות של עד 145Ken (קן, Ken או “קילוניוטו” היא יחידת מידה מיוחדת המשמשת למדידת כוח).

חברת ברלין טכנולוגיות משווקת בישראל את מוצרי Hydrajaws, נשמח לייעץ, להתאים את המוצרים לצרכים שלכם ולענות על כל שאלה.

חברת גז דאטה – GAS DATA Ltd מתכננת ומייצרת מגוון גדול של מכשור נייד וקבוע המוביל בעולם לניתוח גזים במגוון רחב של יישומים. בין אם אתה מפעיל אתר לעיכול נטול חמצן, מנהל אתר הטמנה או מפקח על פעולה של פרויקט גזיפיקציה, חברת GAS DATA Ltd מציעה מערכת ניתוח גזים שיכולה לסייע לך. חברת GAS DATA Ltd הנה מורשית ATEX לייצור ציוד ניטור גזים ומכשור מאושר MCERTS.

 

חברת פי. טי. אל. PTL היא ממשיכת דרכה של סדנת אלקטרוניקה קטנה שנוסדה בגרמניה בשנת 1946. החברה מתמחה בייצור ציוד בדיקה למגוון רחב של פרמטרים כגון: חוזק מכני, דרגות הגנה (IP), בטיחות בכל הקשור לחשמל וקיבולת והתנגדות לחום ולאש. כמו כן, מייצרת החברה ציוד בדיקה לכבלים, תקעים, שקעים, חומרי בידוד וכו’

מוצרים אלו מאפשרים בדיקות שנדרשות לעמידה בסטנדרטים של גופי תקינה וגופים מקצועיים כגון IEC (International Electro technical Commission), CEE (the International Commission on Rules for the Approval of Electrical Equipment), DIN (גוף התקינה הגרמני), VDE (התקינה של איגוד מהנדסי האלקטרוניקה הגרמנים), כמו גם סטנדרטים ותקינה של גופי תקינה בכל העולם, ביניהם מכון התקנים הישראלי.

טמפרס (TEMPRESS) היא היצרן הגדול ביותר בסקנדינביה של מכשירים איכותיים למדידת טמפרטורה, לחץ וגובה (של נוזלים). מאז הקמתה בשנת 1956, פועלת החברה בחמישה תחומים עיקריים: קירור, תעשייה ימית, תהליכי ייצור תעשייתיים, תעשיית המזון/הפרמצבטיקה וייצור של מכונות/מתקנים.

לחברה הדנית יש מגוון רחב של מוצרים שמפתחים עובדיה, כאשר מגוון המוצרים נבנה תוך שימוש בשיטה מודולרית, שמאפשרת רמה גבוהה של גמישות בכל הקשור להתאמת המכשור לצרכיו הייחודיים של כל לקוח ולקוח. בשיטה זו, מתאפשר ל-TEMPRESS לספק ללקוחותיה פתרונות אופטימליים וגם כאשר מדובר בצרכים מורכבים, TEMPRESS עושה כל מאמץ להגיע לפתרון שישביע את רצון הלקוח במונחי איכות ומחיר.

 

 

עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה,חברת טוז (Tews), הממוקמת בהמבורג, גרמניה, היא כיום אחת מהחלוציות בתעשייה הגרמנית בתחום שהתפתח מאד בשנים האחרונות – מדידת לחות וצפיפות בתהליך באמצעות טכנולוגיית מיקרוגל. מוצרי החברה נמכרים לתעשיות שונות, כולל: כימיה, פרמצבטיקה, חומרי בניין ורכיבי מזון.

מוצרי החברה כוללים שישה סוגים שונים של מערכות מדידה מבוססות טכנולוגית מיקרוגל שפותחו בכדי לענות על דרישות ברמה הגבוהה ביותר בתחום, כולל מכשירי המדידה הידועים מסדרה 3, שמציבים סטנדרטים חדשים מבחינת יכולת, עמידות ואמינות.

 

 

עם ניסיון מצטבר של כ-70 שנים, דר’ תידיג (Dr. Thiedig) צברה ידע נרחב בתחומי הדגימה ואנליזה כימית של כימיקלים מזהמים בעיקר במערכות טיוב ואספקה של מים מצד אחד ומערכות טיפול במי שפכים בצד השני. החברה מספקת כיום שירותים לכ-5,000 לקוחות ברחבי העולם.

החברה פעילה בעיקר בתחומי תעשיות המזון והמשקאות, הכימיה (כולל פטרוכימיה) ותחנות כח.

החברה הממוקמת בברלין, גרמניה, דוגלת בחדשנות ככלי להשגת התוצאות והאיכות הטובים ביותר והיא משתפת פעולה לשם כך באופן קבוע עם מכוני מחקר שונים וחברות אחרות.
בין תחומי החדשנות שלה נמצאות מערכות דגימה, מדידה ואנליזה של מזהמים בריכוזים מאוד נמוכים במים המשמשים לתהליכים בהם נדרש פיקוח צמוד כמו בייצור חצאי מוליכים. דוגמא נוספת היא מדידה של רמות חמצן ופחמן דו חמצני בתהליכים שדורשים דיוק מירבי כמו בתעשיית המשקאות.

 

 

 

 

 

דילוג לתוכן