שסתומי אוויר

להמשך קריאה

יצרנים

חברת רלסטון אינסטרומנטס נוסדה בשנת 1969 על ידי דאג רלסטון, וממשיכה גם כיום להיות חברה בבעלות משפחתית, בעלת היסטוריה גאה של חדשנות. כדי לתת מענה לדרישה לכך שתהיינה דרכים נוחות ומדויקות לכיול מכשירי לחץ בתעשיות ברחבי העולם, המציא רלסטון את המשאבה הפנאומטית הידנית הראשונה בשנת 1969, ואחריה פותחה משאבת היד ההידראולית הראשונה בשנת 1970.

במשך למעלה מ-40 שנה, רלסטון מתכננת ציוד ומערכות לכיול לחץ למגוון רחב של יישומים, דבר החוסך זמן ומספק תוצאות ברורות, כאשר מבצעים פעולות חשובות של בדיקות לחץ, תחזוקה ותיקון.

Hydra-Perm-Co שנוסדה ב-1991, היא ספקית ציוד הידראולי ומהנדסים בבריטניה וברחבי העולם והם המפיצים העיקריים בבריטניה, אירופה והמזרח התיכון של Permco.

במהלך מעל 20 שנות מסחר מוצלחות, מספקת החברה דרישות מדויקות ללקוחותיה במגוון עצום של ענפי תעשיה ומפנה אל יצרני ציוד מקומי ברחבי העולם. המגזרים הרבים להם סיפקה החברה ציוד במהלך השנים כוללים את ענף הבניה, התחום הימי, תעשיות מעבר לים, חקלאות, נפט, גז ואנרגיה.

Hydra Perm שואפת לספק ללקוחותיה מוצרים הידראוליים אמינים ושירות הראוי להם – במחירים תחרותיים. החברה מחזיקה מלאי נרחב במחסניה ומספקת מוצרים המבוססים על דרישות / מפרטים אישיים.

אנשי הצוות של החברה עורכים למשאבות, המנועים ומוצרי ניתוב הזרימה, בדיקות מקיפות לפני המשלוח המגיע גם עם אחריות של 12 חודשים ומספקים תיקונים הידראוליים במומחיות מקצועית גבוהה במידת הצורך.

חברת ברלין טכנולוגיות מייצגת בישראל את בית Hydra-Perm ומשווקת את מגוון מוצריה.

חברת שסתומי מק (MAC VALVES) היא יצרנית מובילה של שסתומים פנאומטיים מתקדמים. החברה, אשר נוסדה בשנת 1948 ונמצאת בבעלות עובדיה, ממוקמת במישיגן, ארה”ב, ויש לה שלושה מפעלי ייצור נוספים בבלגיה, טאיוון וניו זילנד.
MAC VALVES מייצרת שסתומי אוויר ומוצרים נלווים, תוך הקפדה על מתן מענה לצרכי השוק המשתנים. החברה עושה זאת, בין היתר, באמצעות השקעת משאבים מרובים בפיתוחים טכנולוגיים מתקדמים של מסנני אויר מבוקרים ומערכות פניאומטיות חדשניות ואמינות.

למעבר לסוגי שסתומים נוספים לחץ כאן

 

 

דילוג לתוכן