ציוד מסועים והנעה

ברלין טכנולוגיות מייבאת ומשווקת מבחר מסועים לתעשייה וציוד הנעה המיועדים לצורכי תעשייה שונים.

אנו מייבאים מסועים וציוד הנעה ממיטב היצרנים בעולם ומבטיחים לכם מסועים לתעשייה וציוד הנעה באיכות ללא פשרות.

ברלין טכנולוגיות מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים תעשייתיים על ידי מסועים וציוד הרמה מתקדמים ומשוכללים.

בחברת ברלין טכנולוגיות מומחים שישמחו לייעץ ולסייע בבירור, דרישות והתאמה למוצר, על פי צרכי הלקוח – לפרטים צרו קשר.

להמשך קריאה

יצרנים

IWIS היא אחת מהחברות המובילות בעולם בתחומה, והיא משמשת כמובילה טכנולוגית גלובלית בתחום של פיתוח מערכות הנעה איכותיות ובעלות רמת דיוק גבוהה ליישומים תעשייתים רבים. החברה משמשת גם כשותפה בפיתוח הנדסה תעשייתית ומכנית ומפתחת מערכות לתעשיות האריזה, הדפוס, המזון ויישומי שינוע תעשייתיים.

המותגים של החברה:

  • JWIS
  • ELITE
  • FLEXON
  • EUROCHAIN
  • ECOPLUS

נשמח לסייע לכם לאתר את הפתרון המתאים לכם. למידע נוסף צרו קשר.

מאז 1934, קבוצת Stöcklin (סטוקלין) השוויצרית היא השותף העולמי העיקרי שלכם לחדשנות ולפתרונות אחסון לוגיסטיים מותאמים אישית ללקוח.

חברת Stocklin מייצרת מערכות העברה ואחסון עבור סוגים שונים של מנשאי טעינה וכן ציוד לטיפול ברצפות ומשאיות תעשייתיות.

בתור חברה מנוסה של תיאום מערכות בינלאומי למערכות אינטרה-לוגיסטיות, סטוקלין מספקת תמיכה ללקוחות שלה החל משלב התכנון והפיתוח עד לאספקה של מערכות מוכנות לשימוש בתחום הלוגיסטיקה של מחסנים וניהול מחסנים אוטומטי.

המוצרים של Stocklin, שמיוצרים בעיקר בתוך החברה באופן פנימי, מאפשרים ליצרן להציע מערכות הנעה ואחסון לסוגים רבים מאוד של מנשאי טעינה וגם ציוד לטיפול ברצפות ומשאיות תעשייתיות שמחזקים את יכולת התחרותיות ארוכת הטווח של הלקוחות שלהם.

חברת ברלין טכנולוגיות משווקת בישראל מערכות העברה ואחסון לוגיסטיות של חברת סטוקלין, נשמח לסייע לכם באיתור והתאמתם לצרכי הייצור שלכם. למידע נוסף צרו איתנו קשר.

IHS Systems היא יצרנית מערכות טיפול במשטחים ופתרונות אוטומציה לקווי ייצור המובילה בתעשייה.
התכנון המודולרי, הגמישות והשימושיות המרבית המאפיינים את החברה, באים לידי ביטוי באופן ישיר בעלייה בתפוקה, בהפחתת העלויות, במיטוב התהליכים, בהפחתת שעות ההפוגה וכן בשיפור בנראות המוצרים. מערכות IHS פועלות בתקן ISO 9001 מאז 1999 במטרה להגדיל את איכות המוצרים ולהעלות את שביעות רצון הלקוחות לרמה הגבוהה ביותר.
חברת IHS מציעה מגוון רחב של פתרונות לטיפול במשטחים, ממכונות בודדות ועד להתאמת קו ייצור שלם. מגוון אפשרויות ושילובי המוצרים והפתרונות האישיים מאפשרים לך לייעד משטחים למגוון רחב של מוצרים שונים.

ברלין טכנולוגיות משווקת ציוד משטוח הכוללים את פתרונות המשטחים המעורבים, מערכות המשטחים והרובוטים לטעינת משטחים של חברת IHS Systems, למידע נוסף אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

 

חברת קמפיסה – Campisa היא רפרנס שיווקי מובהק לייצוגם של חדשנות, איכות ובטיחות, עם המגוון הרחב ביותר של ציוד למפרצי פריקה וטעינה וציוד למרכזים לוגיסטיים המתאימים לכל תעשייה.

עם למעלה מ-50 שנות היסטוריה מאחוריה, Campisa ממוקמת בפאלאזולו, מילאנו, נחשבת למובילה עולמית בכל מה שקשור לציודי למפרצי פריקה וטעינה, שערי גלילה ודלתות סקטורים הפועלות במהירות גבוהה. הודות לפטנטים תעשייתיים רבים שכבר הספיקו להירשם על שמה, קמפיסה תמיד הצליחה להצטייר כחברה המבדלת את עצמה. הרבה מכך, יש לציין, הוא בזכות המנועים ההידראוליים החדשניים שפיתחה ובזכות איכות מוצריה שכמעט ואינם זקוקים לתחזוקה.

המונח ‘חדשנות’ מתאר את פועלה של Campisa בצורה המדויקת ביותר. כבר בתחילת דרכה, היא השקיעה באופן משמעותי בהקמתה של מחלקה פנימית שכל תכליתה היה לעסוק במחקר ופיתוח (שהם כמובן הכוח המניע המוביל בסוף לחדשנות).

הודות לאימוץ תהליכי ייצור רובוטיים המתבטאים ביכולת ביצועים גבוהה, Campisa מסוגלת לפעול כיום על פי הסטנדרטיים הארגוניים הגבוהים ביותר, תוך שהיא שומרת על רמות בטיחות ואיכות מקסימאליות, מפגינה יכולת להעניק שירותים גלובליים ולענות על כל דרישה לוגיסטית בצורה מדויקת.

מחויבותה של Campisa לשיפור מתמשך באיכות, החל משלב העיצוב של מוצריה ועד לתהליכים שהיא מבצעת לאחר כל מכירה, משתקפת בין היתר בתעודת תו התקן ISO 9001″ שהיא מחזיקה. כל המיכון של חברת “קמפיסה” פועל בהתאם לתו התקן האירופאי 2006/42/EC” ובהתאם לסטנדרטים הנדרשים והמחייבים עבור כל מוצר שהיא מייצרת. יתרה מזאת, קמפיסה מקפידה לפעול על פי כל הכללים והרגולציות המחייבות כאשר היא מייבאת את מוצריה למדינות האיחוד האירופי ו/או מחוצה לו.

חברת Campisa מוכרת ומייצרת מגוון רב של ציוד למפרצי טעינה ופריקה כמו מאזני רציפים, שערי מחיצה, תוחמי מחסנים ושערי גלילה. בנוסף, היא גם נחשבת כספקית מובילה של מערכות הידראוליות המשמשות להרמתם של שערי מחיצה (בהקשר זה, קמפיסה יכולה לספק עבורכם את השער כמערכת מלאה או רק את הרכיב של המערכת ההידראולית).

כל מוצריה של Campisa עוצבו על מנת להבטיח מקסימום בטיחות ומקסימום איכות וזאת, תוך התחייבות לייצר פרודוקטיביות מקסימאלית בעבור המשתמש (למשל- במקומות כמו מרכזי חלוקה, אזורים תעשייתיים או חניונים תת קרקעיים). על כל זאת יש להוסיף, כי חברת קמפיסה גם שמה דגש רב על כל מה שקשור בשמירה על הסביבה. זה אגב, נחשב למאפיין המבדל ביותר של החברה.

 

חברת ברלין טכנולוגיות משווקת בישראל את מוצרי קמפיסה, נשמח לסייע לכם. למידע נוסף צרו איתנו קשר.

החברה ההולנדית Dertec Motors (מנועי דרטק) הביאה את עצמה לידי התמחות ייחודית בהנעה אלקטרו מכנית וטכנולוגיית מסועים מאז ייסודה בשנת 2002.

חברת Dertec Motors מביאה לשולחן את השילוב של טכנולוגיית ההנעה ורכיבים טכנולוגיים המשמשים לבניית מכונות ומערכות תעבורה פנימיות. האיכות הבלתי מתפשרת מבית חברת DERTEC של טכנולוגיית ההנעה מנירוסטה יוצרה על ידם, לכן המוצרים ההולנדיים הללו מתאימים במיוחד לשימוש בתעשיית המזון והינם ייחודיים בצורתם, ביצועיהם ובמבחר הדגמים שלהם.

לחברה ללא ספק החבילה השלמה ביותר של טכנולוגיית הנעה מנירוסטה אשר זמינה כיום בשוק והיא החברה היחידה אשר מציעה מגוון רחב של: מנועי חלזונית מפחיתה מנירוסטה, מנועי גלגלי שיניים מפחיתה מנירוסטה, מנועי דו ציריות מנירוסטה, מנועי הפחתה שטוחים מנירוסטה, מנועי הפחתה משופעים מנירוסטה, מנועי הפחתה מעוקלים מנירוסטה, מנועי זרם חלופי מנירוסטה ובתי מיסבים כדוריים מנירוסטה.

Dertec Motors היא יצרנית של מגוון רחב של סדרות מוצרים אשר מכוונות לתעשיות רחבות יותר, ביניהם: רכיבים למסועים, מערכות מיסבים מפלסטיק ומנירוסטה, פרופילים מכווינים, מותחי שרשראות, רכיבי כישור, מנועי סיבוב ומנועי זרם חלופי, שרשראות גלגלת, גלגלי שרשרת וגלגלי שיניים.

ברלין טכנולוגיות משווקת את מנועי דרטק | Dertec Motors בישראל, נשמח לענות על כל שאלה שלכם.

חברת סטובר (STOBER) הינה יצרנית של מערכות בקרה והינע מתקדמות. החברה שנוסדה בגרמניה בשנת 1934 התמחתה עם השנים בבניית מכונות ובתיקון מנועים. כיום מזוהה המותג STOBER עם איכות וביצועים מעולים ונחשב לאחד המובילים בתחום.

 

חברת קיימבריג’ (CAMBRIDGE) נוסדה ב-1915 ובתחילת דרכה עסקה בטוויית תיל תעשייתי פשוט. עם הזמן פיתחה החברה ורשמה פטנטים על מספר דגמים חדשניים של מסועי ברזל, שביניהם אפשר למנות את ה-DiaCrimp מ-1991 (הדגם החדשני למסוע תיל מאוזן), וכן את ה- Cambri-Link וה-CamGrid.

החברה, אשר מציעה כיום מסועים ישרים וגם מסועים מפותלים שמתאימים לצרכים תעשייתיים רבים ומגוונים, שמה דגש רב על מחקר ופיתוח כבסיס לחדשנות טכנולוגית, בכדי לענות באופן הטוב ביותר על צרכי הלקוחות.

 

 

 

 

 

חברת CSS מייצרת מוצרי תיל מוגמרים שונים מזה כ-140 שנים. החברה מתמחה בייצור מסועים מפלדה לתעשיות המזון והאפייה, פלסטיק ונייר. החברה, אשר פועלת בגרמניה, הינה חברה בגודל בינוני בבעלות משפחתית ומציעה ללקוחותיה שירות מעולה ומהימן, מוצרים איכותיים, וידע רב שנרכש במשך שנים רבות של פעילות.

רצועות מסועי הסרט ניתנות לייצור מיותר מ-400 סוגי תיל הנמצאים במלאי החברה. לכן, מוצרי חברת CSS מיוצרים לפי הדרישות הספציפיות של הלקוח ועומדים בדרישות הטכניות הגבוהות ביותר בכל הנוגע לאיכות, אמינות ועמידות. אנו תומכים בלקוחותינו בתהליך הרכישה על ידי מתן ייעוץ כולל ומקיף. התמיכה עונה לכל צורכי הלקוח, החל מבחירת המוצרים והחומרים, עבור בביצוע חישובי המידות וכלה בהתקנת המערכת.

חברת דיירי קונוויור (DAIRY CONVEYOR) האמריקאית נוסדה בשנת 1954 והפכה עם השנים למובילה עולמית בעיצוב, הנדסה, ייצור, התקנה ושירות של מערכות שינוע לתעשיית המזון. החברה מספקת פתרונות שימושיים לאריזה ושינוע, ממסועים של בקבוקים ועד מערכות אחסון אוטומטיות. למרות שמרבית פעילות הייצור המסורתית של החברה התרכזה בציוד למחלבות, כיום היא מייצרת ציוד גם עבור יצרני משקאות ומזון.

בין אם אתם מוסיפים פילר חדש, מרחיבים את הקולר, מחדשים את מערכת הטיפול באריזות, מוסיפים קו ביקבוק חדש, מתקנים או מרחיבים מערכת חדשה בתחום השינוע ו/או האריזה, אין ספק שהמוצרים של חברת DAIRY CONVEYOR הם הפתרון המושלם בשבילכם. כיום, מותקן ציוד של החברה במחלבות מהמובילות בישראל.

 

 

 

 

(Euroroll) מייצרת מוצרים בתחומי האחסון, האריזה והשילוח. לחברה הממוקמת בדיסלדורף, גרמניה, יש 40 שנות ניסיון בייצור ושיווק בתחומי השינוע והלוגיסטיקה. המוצרים של Euroroll ידועים בכל העולם באיכותם ובמהימנותם ומשמשים במגוון תחומים סיטונאיים, כגון: מזון, מכירת ספרים, פרמצבטיקה ומכירה ל-drugstores, רכיבים למכוניות ועוד.

 

 

במהלך שלושים השנים האחרונות איי אף בי אנלגן (AFB ANLAGEN) הגרמנית מספקת פתרונות המותאמים לצרכי הלקוח כגון יחידות שינוע, מתקני הרמה, מערכות שינוע המותאמות לארגזים ומגשים, פילטרים ועוד.

 

 

 

 

 

 

 

 

דילוג לתוכן