משאבות צ’ארלס אוסטין | Charles Austen Pumps

מגוון משאבות בינהם: משאבות דיאפרגמה ומשאבות וואקום

במשך כמעט 70 שנה, חברת Charles Austen Pumps עמלה כדי לזכות באמון ובכבוד של רוכשי משאבות במגוון תעשיות בכל העולם.
חברת Charles Austen Pumps ממשיכה לספק מוצרים שנמצאים בחזית הפיתוח הטכנולוגי כדוגמת משאבות דיאפרגמה ומשאבות וואקום. כאשר היא מונעת על ידי שאיפה לספק משאבות חדשניות למספר שווקים, המשאבות של Charles Austen מתוכננות תוך כדי התמקדות בדרישות הלקוח כדי להבטיח תועלות עקביות במגוון יישומים. חלק ממגוון המשאבות של Charles Austen Pumps הן משאבות מוגנות פיצוץ עם תקן ATEX.

להמשך קריאה

מוצרים עיקריים:

טכנולוגיית דיאפרגמה מסתובבת- Rotary Diaphragm Technology

משאבות דיאפרגמה מסתובבת המוגנות פטנט משתמשות בטכנולוגיה רשומה של Charles Austen. זרימת הנוזל מושגת על ידי מיסב שמותקן בצורה אקסצנטרית על גל הינע שמסתובב במסגרת דיאפרגמה גמישה. כאשר הגל מסתובב, המיסב מכופף את הדיאפרגמה, שדוחסת נוזל דרך המשאבה. למשאבות אלה יש מאפייני תיחול עצמי יוצאים מן הכלל והתכנון שלהם נטול שסתומים ואטמים.

טכנולוגיית דיאפרגמה- Diaphragm Technology

משאבת דיאפרגמה לאוויר או לגז מספקת תא שאיבה אטום לחלוטין ולכן אינה זקוקה לאטם מחליק בין החלקים הנעים. ואקום ולחץ נוצרים על ידי דחיסת הדיאפרגמה קדימה ואחורה בתוך התא. הפעולה ההדדית נוצרת על ידי מוט מקשר שמונע בצורה אקסצנטרית תחת לדיאפרגמה. משאבות הדיאפרגמה לנוזלית יכולות לטפל בגזים ואדים משתכים כאשר החומרים המתאימים מוגדרים ונטולי שמן לחלוטין, דבר שהופך אותם לאידיאליים לשימוש ביישומים בהם אין לקבל כל זיהום.

טכנולוגיית דיאפרגמה קווית- Linear Diaphragm Technology

עיקרון השאיבה הפשוט אך יעיל משתמש בדיאפרגמה מופעלת באמצעות מגנט. פעולה זו מעקמת את הדיאפרגמה בקצה חד של מוט מחבר או בשני קצותיו בתוך תא שאיבה אטום לגמרי. הדבר מייתר חלקים נעים ושומר על שחיקה, בלייה וצריכת אנרגיה ברמה הנמוכה ביותר.  

יצרנים נוספים בתחום:

משאבות לוב ובורג כפול סניטריות ומערכות ערבוב
מגוון משאבות בינהם: משאבות דיאפרגמה ומשאבות וואקום
שסתומים, חיישנים, משאבות דיאפרגמה
משאבות וצנטריפוגות ליישומים תעשייתיים
ייצור משאבות גיר ופתרונות מערכת

צרו קשר

לפרטים נוספים אודות יצרן זה, מלאו את הטופס ואחד מנציגינו יצור אתכם קשר בהקדם:

דילוג לתוכן