מיכלי נירוסטה

ברלין טכנולוגיות מייבאת ומשווקת מיכלי נירוסטה תעשייתיים ממיטב היצרנים בעולם. ניתן להשיג אצלנו מיכלי נירוסטה בגדלים שונים.

מיכלי נירוסטה משמשים בעיקר למילוי, הובלה ואחסון של נוזלים בתהליכי ייצור שונים.

 

להמשך קריאה

יצרנים

חברת M&S Armaturen GmbH הוקמה בינואר 1983. כ-350 העובדים שלה מייצרים אביזרים באיכות גבוהה וחלקים מיוחדים של פלדת אל-חלד בשלושה מוקדי ייצור, עבור תעשיית המשקאות והמזון, וגם לתעשיית התרופות והקוסמטיקה.

כל הפריטים של החברה מיוצרים על ידי המכונות המתקדמות ביותר ומפותחים כל הזמן בהתאם לביקוש.

החברה מציעה מגוון רחב של כל חיבורי הצינורות ורכיבי הצינורות  שנפוצים בתעשיית המזון והמשקאות, כולל אביזרי התקנה הנדרשים

מותגי PharmCom ו –HyCom- מוצרים המיועדים ליישומים בתחום התרופות.

בברלין טכנולוגיות מומחים בתחום אשר ישמחו לתת ייעוץ, צרו קשר נשמח לשוחח.

חברת שפר מערכות אחסון – SCHAEFER CONTAINER SYSTEMS הגרמנית היא אחד הספקים המובילים בעולם של מיכלים למילוי (KEG), מיכלי נירוסטה אספטיים רב-פעמיים להובלה ואחסון אספטיים. החברה הותיקה קיימת מעל ל-80 שנה ומעסיקה מעל לאלף עובדים.

מיכלים אספטיים SLC

מיכלים למילוי, הובלה ואחסון אספטיים

מיכלי הנירוסטה האספטיים הרב-פעמיים מאפשרים שינוע ואחסון אספטיים של חומרים רגישים. הם עומדים בתקני האריזה וההיגיינה המחמירים ביותר, בייחוד עבור מזון וחומרים פרמצבטיים. בין אם מדובר בהכנות מזון ותמציות, בסיסים למשקאות, חומרי טעם, רטבים, פרי, שוקולד או מוצרי קוסמטיקה, מיכל ה-SLC מספק הגנה אופטימלית לכל החומרים הרגישים.

מיכלים אספטיים לעיקור בקיטור

הרמה הגבוהה של העמידות בלחץ של מיכל ה-SLC האספטי מאפשרת לעקר מיכל מסוג זה בקיטור ולשמור עליו 100% נקי מחיידקים. השימוש בנירוסטה באיכות מעולה מקנה למיכלים אלו, המוכרים גם כמיכלי סטוקלין (Stoecklin), עמידות גבוהה וחסינות מעולה בפני קורוזיה.

ממדים

המיכלים האספטיים מגיעים בגדלים סטנדרטיים של 500, 800 ו-1000 ליטרים. עם זאת, על פי בקשה נוכל לספק גם מיכלים בגדלים מותאמים אישית.

סוגים שונים של מכסים למיכלי SLC

בהתאם לדרישות, ניתן להתאים למיכל המזון SLC שתי מערכות כיסוי נפרדות: מכסה מסגרת מגן (Bayonet ring cover) ומכסה בורג טבעת (bolt ring cover).

חברת שפר מערכות אחסון SCHAEFER מיוצגת בישראל על ידי חברת ברלין טכנולוגיות, המשווקת את מוצריה.

דילוג לתוכן