שם היצרן

משאבות ואקום טבעת מים, משאבות צנטריפוגליות ומפוחים

משנת 1972 חברת אולטראפילטר (ULTRAFILTER) הגרמנית היא שם דבר בתעשיית האוויר הדחוס. הודות למוצריה האיכותיים ופיתוח חידושים מתמיד ULTRAFILTER היא אחת החברות המובילות בכל הקשור לייצור מדחס אוויר ותחזוקה של אוויר דחוס. מייבשי האוויר ומערכות סינון סטרילי של החברה הם מהמתקדמים בעולם. מערכות סינון סטרילי יודעות לטפל בכל אחד מסוגי האוויר הבאים: נטול חלקיקים, נטול שמן, יבש, נטול מים, ללא טעם או ריח, מתאים לצבע, אוויר מטוהר לנשימה, אוויר לציוד הנשמה רפואי ואוויר סטרילי. מסנן האויר של חברת אולטראפילטר איכותי ביותר ובעל מוניטין גבוה ביותר כמוצר אמין ביותר.

מוצרים עיקריים:

מוצרים עיקריים:

מכונות לצחצוח נעליים

התווית ‘Made in Germany‘ (תוצרת גרמניה) מעידה היטב על איכות מכונות צחצוח הנעליים מתוצרת “הויטה”. החברה מצוידת בכלים הטובים ביותר של המקצוע: ניסיון, מומחיות, מסירות גבוהה והקפדה על הפרטים הקטנים ביותר. מכונות צחצוח הנעליים של “הויטה” בנויות באופן יציב וחזק ומצוידות במנועים חזקים. כך  מוודאים עמידה הן בדרישות לבטיחות המשתמש והן בדרישות לעמידות המכונה.

ניקוי סוליות

ניקוי הנעליים המקצועי – למטרת תעשייה, מלאכת יד, מעבדות המסחר, הייצור והתעסוקה המסחרית – מחייב מידה גבוהה של יעילות ואמינות. אחד הגורמים המשמעותיים הוא הניקיון, המסייע לבצע אופטימיזציה של איכות עבודה ולהגן על המכונות ועל הציוד. בדיוק לכך “הויטה” חותרת במכונות IndustriaLine שלה: ניקוי אמין של נעליים וסוליות בכל תחום תפעול. ל – “היוטה” מגוון רחב של מכונות, ממכונות קטנות ממדים לניקוי סוליות (עם או בלי מערכת סינון לכלוך) ועד לשביל ניקוי שלם, הפועל כמסדרון שחובה לעבור בו.

ציוד ניקוי

  • בנוסף למתקני הניקוי הסטנדרטיים של “הויטה”, היא יכולה לספק מענה גם לדרישה לפתור בעיות לכלוך ספציפיות.
  • ניקיון בייצור ובמנהלה
  • הגנה טובה יותר על הסביבה, בשל מניעת סחף של חומרים מסוכנים
  • ללא בזבוז זמן, משום שלא נדרש כל מאמץ נוסף בשימוש במתקנינו
  • תחזוקה נמוכה
  • בטיחות טובה יותר בעבודה בזכות סוליות נקיות
  • סביבת ייצור נקיה יותר, בזכות צמצום של כמות הבוץ המגיע מאנשים או מכלי רכב עד למינימום האפשרי
  • הגבלות חמורות בנוגע להגנת הסביבה ולבטיחות בעבודה וכן דרישה להיגיינה הטובה ביותר האפשרית מובילות כולן לאותה תוצאה: ניקיון.
  • מתקני ניקוי הסוליות של “הויטה” יכולים לשים קץ לבעיות זיהום רבות בסביבה המשמשת לתעשייה ולמחקר.

סרטונים:

כותרת וידאו לדוגמית

כותרת וידאו לדוגמית

כותרת וידאו לדוגמית

צרו קשר:

לפרטים נוספים אודות יצרן זה, מלאו את הטופס ואחד מנציגינו יצור אתכם קשר בהקדם:

הורידו את הקטלוג:

יצרנים נוספים בתחום:

דילוג לתוכן