ציוד פנאומטי - הידראולי

ייבוא ושיווק ציוד פנאומטי הידראולי

ציוד פנאומטי הנו שם כולל לציוד המופעל על טכנולוגית גז דחוס, בדרך כלל אויר דחוס. לציוד מסוג זה יישומים רבים, אך הנפוץ שבהם הנו העברת חפצים ממקום למקום. השימוש בציוד המבוסס על לחץ אויר נחשב יחסית לבטוח וזול . ציוד וכלי עבודה פנאומטים כוללים בין השאר:

  • בוכנה פניאומטית
  • אקדח אויר פניאומטי
  • שסתומים
  • מרסס צבע
  • מדחס פניאומטי
  • אקדח סיכות
  • רצ’ט
  • מכשיר ניטים
  • אקדח מסמרים

חברת ברלין טכנולוגיות מייבאת ומשווקת ציוד פנאומטי של מיטב היצרנים בעולם. החברה מייצגת ומוכרת בארץ ציוד של יצרנים מובילים מחו”ל לתעשייה המקומית, ציוד הכולל בין השאר כלי עבודה, ציוד טכני וחלקי חילוף לחברות מובילות בישראל.

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר לקבלת מידע נוסף בדבר הציוד המופץ על ידי החברה או לביצוע הזמנות

 

להמשך קריאה

יצרנים

Hydra-Perm-Co שנוסדה ב-1991, היא ספקית ציוד הידראולי ומהנדסים בבריטניה וברחבי העולם והם המפיצים העיקריים בבריטניה, אירופה והמזרח התיכון של Permco.

במהלך מעל 20 שנות מסחר מוצלחות, מספקת החברה דרישות מדויקות ללקוחותיה במגוון עצום של ענפי תעשיה ומפנה אל יצרני ציוד מקומי ברחבי העולם. המגזרים הרבים להם סיפקה החברה ציוד במהלך השנים כוללים את ענף הבניה, התחום הימי, תעשיות מעבר לים, חקלאות, נפט, גז ואנרגיה.

Hydra Perm שואפת לספק ללקוחותיה מוצרים הידראוליים אמינים ושירות הראוי להם – במחירים תחרותיים. החברה מחזיקה מלאי נרחב במחסניה ומספקת מוצרים המבוססים על דרישות / מפרטים אישיים.

אנשי הצוות של החברה עורכים למשאבות, המנועים ומוצרי ניתוב הזרימה, בדיקות מקיפות לפני המשלוח המגיע גם עם אחריות של 12 חודשים ומספקים תיקונים הידראוליים במומחיות מקצועית גבוהה במידת הצורך.

חברת ברלין טכנולוגיות מייצגת בישראל את בית Hydra-Perm ומשווקת את מגוון מוצריה.

ציוד פנאומטי – הידראולי לתעשייה

חברת ספיצנס SPITZNAS מגרמניה היא יצרנית מובילה של ציוד פנאומטי והידראולי. הציוד של SPITZNAS מתאים לסביבות עבודה שונות, כולל כאלו בעלות דרגת סיכון גבוהה.

SPITZNAS, שפועלת כבר למעלה ממאה שנים, מייצרת בין השאר ציוד פנאומטי שמתאים למכרות, מנועים, משאבות בוכנה ציריות, משאבות בוכנה רדיאליות, חלפים של ציוד הידראולי ועוד. עם כל כך הרבה שנות ניסיון, החברה ממנפת את הידע הרב שנצבר להטמעה מושלמת בשלבי התכנון והיצור של הציוד הפניאומטי המוביל בתחום. יחס עלות האחזקה למחיר, על בסיס האמינות המופלגת, יוצר כדאיות משתלמת לכל מהנדס מפעל או מנהל אחזקה.

 

מערכות הידרו-פניאומטיות אלקטרו-מכניות אלקטרו-הידראוליות משאבות לצמיגות גבוהה הינעים CURTISS WRIGHT
חברת קרטיס רייט – CURTISS WRIGHT Drive Technology, או בקיצור CWDT פועלת בחברת CURTISS WRIGHT CONTROLS והינה אחראית על פיתוח וייצור מערכות הידרו-פנאומטיות, אלקטרו-מכניות ואלקטרו-הידראוליות ליישומים תעשייתיים, צבאיים ובתעשיית הרכב.

החברה פועלת בשוויץ ומשמשת כספק ונותן שירות כאחד. הדייקנות השוויצרית והידע המקצועי הרב שנצברו בחברה מיתרגמים למוצרים שהינם מובילים גלובליים בתחומם, כגון מיתלים הידרו-פנאומטיים לרכבים ורכבי חירום, המיועדים לייצוב מערכות.

בנוסף, החברה מייצרת משאבות מתקדמות הפועלות בצמיגות גבוהה להעברת מגוון של נוזלים באופן מדויק ויעיל. המשאבות הללו מספקות זרם קבוע שניתן לכוונון במספר אפשרויות של רמת צמיגות ומהירות. המשאבות של CURTISS WRIGHT נותנות פתרונות אופטימליים ליישומים רבים בתעשיות שונות כמו מזון וכימיקלים.

לחץ כאן למעבר לסוגי משאבות נוספות

 

 

דילוג לתוכן