ציוד בקרה ואוטומציה

ייבוא ושיווק ציוד בקרה על תהליכים תעשייתיים

ברלין טכנולוגיות מייבאת ומשווקת ציוד בקרה ואוטומציה המשמשים במערכות תעשיתיות, על פי רוב, כחוליה קריטית בתעשיות המייצרות מוצרי מים, גז, נפט, חשמל ועוד.

מטרת ציוד הבקרה הנה אספקה למערכת השליטה והניהול של המפעל תמונה מלאה ומדויקת על תהליכים תעשייתיים, זאת באמצעות שליחה של אותות מקודדים למערכת ממוחשבת, המפענחת אותות אלה ומאפשרת ניהול יעיל יותר של כלל תהליכי הייצור.

ציוד הבקרה הנו קריטי בהטמעת תהליך אוטומציה וייעול במפעלים רבים, ולמעשה מתפקד ככלי הכרחי במערך זרימת נתונים של כל מפעל, מצמצם את טווח טעויות האנוש בתהליך הייצור, מצמצם עלויות ומאפשר הגדלת תפוקת הייצור בעלויות נמוכות.

הטמעה של ציוד בקרה ואוטומציה איכותיים מאפשרים התייעלות בכל שרשרת הייצור

חברת ברלין טכנולוגיות מייבאת ומפיצה ציוד בקרה וציוד לשיפור תהליכי אוטומציה. בין במערכות המופצות ניתן למצוא:

  • ציוד בקרת טמפרטורה לתעשייה
  • בקרים מתוכנתים
  • מתגי קצה אלקטרונית מתוכנתים
  • מוצרי בקרת מכונות
  • מערכות הגנה מפני פיצוצים לצורכי תעשייה
  • ציוד בקרה ואוטומציה – ניטור מעקב ושליטה
  • ועוד…

צרו קשר טלפוני או מלאו טופס להזמנת ציוד הגנה או מוצרי אוטומציה בישראל.

 

להמשך קריאה

יצרנים

חברת Schlüter Automation und Sensorik GmbH היא חברה בינלאומית שמספקת טכנולוגיית חיישנים ופתרונות אוטומציה עם למעלה מ-50 שנות ניסיון.

בנוסף לניסיון בן עשרות השנים של החברה בתחום טכנולוגיית החיישנים והאוטומציה, Schlüter מציעה ללקוחות שלה מוצרים חדשניים וטכנולוגיות מתקדמות רבות שנוסו ונבחנו בהצלחה. פתרונות אלה מתאימים למגוון רחב מאוד של יישומים!

רשימת הלקוחות הנאמנים של החברה כוללת אלפי חברות קטנות ובינוניות ומספר רב של תאגידים גדולים, וזאת בכל רחבי העולם!

בברלין טכנולוגיות מומחים בתחום החיישנים ופתרונות אוטומציה. לייעוץ צרו קשר  נשמח לשוחח.

חברת COLFAX נקראת מעכשיו CIRCOR.
חברת COLFAX FLUID HANDLING נקנתה ב 11-12-2017 על יד חברת CIRCOR. החברה ספקית מוֹבִילה של פתרונות בקרת זרימה ומוצרים נוספים בתחום הטיפול במים לתעשיות השונות אשר עכשיו השלימה את מגוון המוצרים שלה במותגים המוכרים של COLFAX. מותגי משאבות ידועים בהספקת פתרונות מיטביים ללקוח תוך התחשבות בדרישות המיוחדות שלו ושל תחום עיסוקו. משאבות הקונצרן נותנים מענה לתחומים רבים, כגון מספנות, בטחון, נפט וגז, יצור אנרגיה, טפול בשפכים ותעשייה כללית.

במשך למעלה מ-35 שנים REMBE GmbH מפתחת, מייצרת ומוכרת שורה של מוצרים מתקדמים מסוגם בתחומי הבקרה, מדידה ובטיחות בתעשייה.

חברת רמבה (REMBE) מתמחה במתן פתרונות לצרכים ייחודיים של לקוחות תעשייתיים. בחברה, הממוקמת בגרמניה, פועלות שתי חטיבות:

חטיבת בקרה – אחראית על פיתוח וייצור מגוון של מערכות מדידה, החל במתמרים (transducers) וכלה במערכות למדידת ובקרת זרימה של מוצקים. המערכות הללו מיועדות לסילואים, מיקסרים, מיכלים ולעוד שימושים תעשייתיים הדורשים בקרה מדוייקת ומתקדמת על תהליכי היצור.

חטיבת בטיחות – כאן מייצרים דיסקים (bursting discs), שסתומי לחץ (breather valves) ומערכות הגנה בפני פיצוצים שמיועדים למגוון יישומיים תעשייתים.

 

חברת רופקס (ROPEX) מגרמניה היא יצרנית מובילה של ציוד בקרת טמפרטורה, כולל למערכות אריזה בחום. בנוסף, מייצרת החברה ציוד מדידה ובקרה מתקדם.

אחד מפריטי ציוד הבקרה הידועים יותר שהחברה מייצרת הינו RESISTRON – ציוד בקרת טמפרטורה שמיועד לבקרה בגופי חימום שונים, כולל כאלו שנעשה בהם שימוש בתהליכי אריזה בחום. ה-RESISTRON מבקר את הטמפרטורה באופן מדויק ביותר וללא שימוש בסנסורים.

25 שנות הניסיון של ROPEX בבקרת טמפרטורה אפשרו לה לפתח ולייצר גם את ציוד האריזה בחום עצמו – CIRUS, ר”ת של Cermet-Integrated-Resistive-Ultrafast-Sensor-less-Heaters.

 

קומיטרוניק | COMITRONIC היא המחלקה המסחרית של BTI, המתמחה בייצור פתרונות בטיחות (מתגים, ממסרים, אמצעי בקרה וכו’) למכונות בתעשייה. המפעל ויחידותיו השונות, כולל המחלקה המסחרית, ממוקמים בפאתי פריז.

COMITRONIC / BTI פועלת מזה 25 שנים ובשנת 1993 רשמה פטנט על טכניקה חדשנית הידועה כ-ACOTOM process. לחברה מוניטין רב בתחום ומוצריה מעוצבים ומיוצרים בהתאם לתקני האיכות והבטיחות המתקדמים ביותר. החברה שמה לה למטרה לספק את אוכלוסיית המוצרים שלה כנגזרת ישירה ממודולריות קו היצור הדרושה מדינמיות השווקים בעולם. רמת האמינות הגבוהה של מוצרי חברת COMITRONIC ידועה ברחבי העולם ומשפיעה בעקיפין על כל שאר היצרנים המתחרים.

המתגים, הממסרים וכל אמצעי הבקרה לתעשייה של החברה מספקים את הפתרון האמין, המתקדם, החדשני והעדכני ביותר שניתן למצוא.

 

 

 

 

DEUTSCHMENN (דויטשמן) פועלת בענף הבקרה והאוטומציה מזה כ-30 שנה והתפרסמה כבר בתחילת שנות השמונים בעקבות הפיתוח של מתגי קצה אלקטרונים שניתנים לתכנות. החברה פועלת גם בענף התקשורת התעשייתית מזה כ-10 שנים, תוך שהיא מפתחת ומייצרת ציוד לתקשורת דרך ערוצים חשמליים (field buses) ורשתות אינטרנט.

DEUTSCHMENN מפתחת ומשווקת מוצרים בתחום התקשורת לתעשייה בעשר השנים האחרונות, כולל ייצור של מוצרים עם field buses ו-Ethernet לתעשייה.
הבקרים המתוכנתים, מתגי הקצה וכל מוצרי האטרנט של החברה מהווים את הטכנולוגיה העדכנית והחדשנית ביותר בתחום.

 

 

 

 

מלבד ייצוג של חברות מובילות בעולם, ברלין טכנולוגיות מתמחה ברכש של חלקים איכותיים למכונות ולמערכות בקווי ייצור תעשייתיים, חלקי חילוף וציוד טכני והנדסי לתעשייה.

אחת הדוגמאות הבולטות הינן מחברים גמישים, בלווז (Bellows) המשמשים למגוון רחב של יישומים טכניים במגזרים שונים בתעשייה, כגון אמצעי בקרה וחישה (תרמוסטטים, מתגים וכו’), חימום, סניטציה, אנרגיה סולארית ועוד.

ברלין טכנולוגיות מספקת בלואים וחלפים לפי דרישת הלקוח והגדרותיו (כולל לקוחות OEM) – אנחנו נתאים את הבלואים בדיוק לצרכים שלכם, החל בסוג החומר ממנו הבלואים עשויים (נירוסטה, פלדת אל חלד – stainless steel וכו’) וכלה בגודלם.

בנוסף, אנחנו מציעים שירות גם לאחר ביצוע הרכישה, כולל שיפוץ של הבלו עצמו אצל היצרן במידת הצורך,  אשר יחסוך את הצורך והעלות של החלפת הבלו.

לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר, אנא צרו קשר בטלפון 08-6638100 או באמצעות דף צור קשר.

 

דילוג לתוכן