מערכות ערבוב ועירבול

ברלין טכנולוגיות נציגה של מספר יצרני מערכות עירבול ומערכות ערבוב

בתהליכי ייצור ישנם הרבה חומרים, כגון אבקות עדינות מאוד, שאינם מתערבבים בקלות לתוך נוזל או עם מוצקים אחרים. על מנת לגרום להם להתערבב, יש צורך להפעיל עליהם גזירה אינטנסיבית כדי שיישברו. סוג המערבל המועדף עבור פיזור וגריסת מוצקים (deagglomeration) הנו מערבל גזירה גבוהה (high shear mixer) או טורבינה בעלת מספר הספק נמוך (low power number) שניתן לסובב במהירות גבוהה על מנת להפיק שדות גזירה אינטנסיביים שבכוחם לרסק את הגושים לחלקיקים.

מערבל גזירה גבוהה מפזר מרכיב כלשהו (נוזל, מוצק או גז) אל תוך פזה עיקרית רציפה (נוזל) שבדרך כלל לא היו ניתנים לערבוב זה בזו. רוטור או להב, יחד עם רכיב קבוע הידוע בשם סטטור, או מערך של רוטורים וסטטורים, משמש או במיכל המכיל את התמיסה לערבוב, או בצינור שדרכו עוברת התמיסה, על מנת ליצור גזירה.

מערבל גזירה גבוהה יכול לשמש ליצירת תחליבים (אמולסיות), תרחיפים, ליוסולים (lyosols) (גז המפוזר בנוזל), ומוצרים גרגיריים. מערבלים כאלה משמשים בתחומי תעשייה רבים כגון דבקים, כימיקלים, קוסמטיקה, מזון, תרופות ופלסטיקה לצורך תחלוב (אמולסיפיקציה), הומוגניזציה, הקטנת גודל חלקיקים, ופיזור.

“ברלין טכנולוגיות” מייבאת, משווקת ומפיצה בישראל מערכות ערבוב וערבול, וחלקי חילוף למערכות ערבוב וערבול. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר לקבלת מידע נוסף או ביצוע הזמנות, ונשמח לעמוד לרשותכם.

 

להמשך קריאה

יצרנים

חברת מוצרי קלירקו הוקמה בשנת 1945 על ידי פרנק סי קלירי.

המיקוד העיקרי של החברה במאה ה -21 הוא נוזלי סיליקון. החברה מציעה קו שלם של נוזלי סיליקון מסוג PDMS, חומרי סיכה מסיליקון, נוזלי אמבט מסיליקון, נוזלי סיליקון להעברת חום, נוזלי סיליקון דיאלקטריים, נוזלי דעיכת סיליקון, נוזלי סיליקון עם מדד RI גבוה, סיליקונים מסוג פניל-מתיל, חומרי סיכה מסיליקון לדירוג מזון, תחליבי סיליקון, שמני סיליקון, חומרי סיכה מחוט סיליקון וגימורי חוטי סיליקון.

 

תעשיות:

  • חומרי סיכה מסיליקון לתעשיית המזון
  • מחקר ופיתוח
  • שירותי שנאים ובדיקות חשמליות
  • אנרגיה מתחדשת / אנרגיה סולארית
  • חיפוש נפט וגז
  • ייצור נייר וקרטון
  • פלסטיק / גומי ותבניות הזרקה
  • תעשיות ביטחוניות
  • תעשיות סביבתיות
  • ייצור חומרי תפירה וחוטים
  • תעופה / חלל

בברלין טכנולוגיות מומחים בתחום אשר ישמחו לתת ייעוץ, צרו קשר נשמח לשוחח.

לאנדיה היא חברה גלובלית שמקורה בדנמרק. המטה הראשי של לאנדיה נמצא בעיר לאם, וזהו המיקום המקורי שלו מאז שנת 1933. כיום, ללאנדיה יש חברות בת באנגליה, גרמניה, נורבגיה וארה”ב, וגם מרכז מכירות בסין. בנוסף לכך, המוצרים של החברה נמכרים ב-45 מדינות ברחבי העולם.

לאנדיה מספקת פתרונות שאיבה וערבוב למבחר גדול של תעשיות, כאשר המרכזיות שבהן הן חקלאות, מי שופכין, מפעלי גז ביולוגי ותעשיית הדגים. באופן כללי, ניתן למצוא מוצרים של החברה בכל מקום בו ישנו צורך בביצוע שאיבה או ערבוב בתנאים קשים.

עבור לאנדיה, מתן פתרונות איכותיים בכל שלב היא מטרה חשובה ביותר, והחברה פועלת על פי תקן ISO9001 מאז שנת 1994. איכות פירושה גם שרבים מהמוצרים של החברה נמצאים בשימוש במשך 20-25 שנים, גם בתנאים סביבתיים קיצוניים ביותר. במובן זה, הלקוחות של לאנדיה נהנים מהוצאות נמוכות יותר עקב תוחלת החיים הארוכה של המוצרים, ובנוסף, גם צריכת המשאבים היא קטנה יותר, דבר שמוביל להשפעה חיובית על הסביבה.

נשמח לסייע לכם לאתר את הפתרון המתאים לכם. למידע נוסף צרו קשר.

מאז 1888 אגלי Egli AG היא אחת החברות המובילות בפיתוח, ייצור ותחזוקה של טכנולוגית חמאה, ממרחים ומרגרינה למתקנים תעשייתיים ומרכזי מחקר.

לחברה, המצוידת באישור ISO 9001, יש ערובה נוספת לאיכות הגבוהה ביותר ולנהלי עבודה מודרניים במיוחד לשם ייצור ציוד חמאה וציוד מרגרינה. נכון ל-2014 החברה מציעה הקמה של מתקני חמאה שלמים, ומאז 2013 מציעה הקמת מתקני מרגרינה שלמים.

ברלין טכנולוגיות מייבאת ומשווקת בישראל ייצור ותחזוקה של טכנולוגית חמאה של חברת אגלי Egli, נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה.

חברת מוצרי לנקסטר LANCASTER PRODUCTS מתמחה בתכנון וייצור של ציוד לערבול ועיבוד חומרים כולל מערבלים בעלי כוח גזירה גבוה, מערבלים בעלי כוח גזירה נמוך, מערבלי מעבדה, מכונות ערבול ולישה, מגרסות גלילים, שולחנות הזנה, מערכות רובוטיות, מערכות הובלה פניאומטיות ומכונות לייצור לבנים.

 

חברת מירומטיק (MIROMATIC) הגרמנית נוסדה ב-1981 ומציעה את הפתרונות הטובים ביותר למחלבות ולתעשיית המזון בתחומי הערבוב, חלוקה למנות, מילוי וסגירה. האיכות הגבוהה של המכונות של חברת MIROMATIC מסייעת לשיפור ביעילות מערכי האריזה והייצור של לקוחותיה.

חברת MIROMATIC שואפת להציע ללקוחותיה את הפתרונות הטובים ביותר עבור הצרכים הספציפיים שלהם, בעזרת שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר.

ל–MIROMATIC לקוחות בכל רחבי העולם, כולל חברות כ-KNAUF, PINAR, תנובה, Wernsing, SERA ואחרות.

 

עם יותר מחמישים שנות ניסיון בייצור מגוון רחב של ציוד לתעשייה, כולל משאבות, בלנדרים ומיקסרים, חברתפייר גרין (PIERRE GUERIN) מצרפת הינה כיום אחת החברות המובילות בתחומה.

הציוד של החברה, אותו אפשר למצוא בחברות בכל רחבי העולם, משמש ליישומים תעשייתיים כמו תהליכי התססה (בתעשיית היין לדוגמא) וטיפול בנוזלים, בין השאר באמצעות משאבות צנטריפוגליות ושילוב של נוזלים ומוצקים ליצירת מוצרים הומוגניים בתעשיות שונות כגון מזון ותרופות.

לחץ כאן למעבר לסוגי משאבות נוספות

 

 

חברת רופלן (ROPLAN) מתמחה בעיצוב וייצור אטמים מכניים ובוחשים. לחברה השבדית יש יותר מ-20 שנות ניסיון בתעשיית האטמים המכניים וכיום היא נחשבת למובילה בשוק האטמים המכניים למשאבות מסוג Rotary lobe. בנוסף לסוגי אטם מכני שונים, ROPLAN מייצרת גם ציוד נלווה כמו ציוד שטיפה ומערכות בקרה. אפשר למצוא את האטמים המכניים של ROPLAN בתעשיית הנייר, המזון, הפרמצבטיקה, הכרייה והתעשייה הימית.

 

חברת ישטרל- Ystral מגרמניה הינה המובילה בפתרון בעיות של הזנת אבקות לנוזלים במהלך אחד וקבלת תרחיפים מושלמים ללא גושים גם של אבקות קשות להרטבה במיוחד. כמו-כן לחברה הפתרונות הטובים ביותר לבחישה עם מיקסרים חופשיים מבועות אוויר. לחברה גם הומוגנייזרים טבולים ורציפים מהטובים בעולם. בנוסף לחברה שלל פתרונות למעבדה ולפיילוט. הפטנט הייחודי לערבוב ושילוב של אבקות בנוזלים, המבטיח הרטבה שלמה ופיזור חופשי מגושים המשלב גם מניעת אבק ופידור של הסביבה הינו ייחודי ונמצא בשרות תעשיות המזון, כימיה, תרופות, חקלאות, פולימרים, צבעים מזה עשרות שנים.

חברת Ystral מספקת ללקוחותיה תמיכה מקצועית ברמה טכנית גבוהה, וניסיון רב המאפשר מתן פתרונות מותאמים לדרישות בתחומים תעשייתיים שונים.

ברלין טכנולוגיות משווקת את מכונות הערבוב ודיספרסיה תעשייתיות של Ystral ותשמח לסייע לכם באיתור והתאמת המערכות המדויקות לכם על פי צורך, למידע נוסף צרו קשר.

 

דילוג לתוכן