משאבות לובים (Lobe)

ברלין טכנולוגיות מייבאת מגוון של משאבות לובים תעשייתיות

משאבות לובים (Lobe) שייכות לקבוצת משאבות דחיקה חיובית. משמשות במגוון רב של תעשיות. הפופולריות שלהן נובעת מכך שהן ניתנים לניקוי וטיפול מהיר ע”י פירוק של מכסה קדמי. משאבות רוטוריות בעלות ליכולת העברת נוזלים דלילים וצמיגים נקיים ועם מוצקים (משחות).

עקרון העבודה של משאבת לוב

המשאבה בנויה משני גלגלים עם 1 – 8 לובים (שיניים). מספר לובים זהה בשני הגלגלים. שני גלגלי הלובים נתונים בתוך בית המשאבה, אשר מצדו האחד יש פתח דרכו נכנס הנוזל אותו שואבים ומצדו השני פתח דרכו הוא יוצא. פעולת השאיבה נוצרת כתוצאה מהיווצרות תת-לחץ במקום בו הלובים מתרחקים זה מזה והנפח ביניהם גדל. פעולת הדחיסה נוצרת כתוצאה מעל לחץ במקום בו הלובים מתקרבים והנפח קטן.

הנוזל הנשאב עובר בהיקף גלגלי הלובים. לעיתים תכופות משתמשים במשאבות לובים ביישומים בתעשיית המזון, בשל יכולת העברת נוזל עם מוצקים בצורה עדינה עם מינימום פגיעה במוצקים (יוגורט עם פרי). משאבת לובים (Lobe) בעלת יכולת שאיבת מוצקים גדולים מאוד בהשוואה למשאבות גג”ש ו- 3 ברגים.

ניתן להשיג גם חלקי חילוף עבור משאבות לובים בפרט ועבור משאבות ככלל. התקשר עכשיו לברלין טכנולוגיות לקבלת מידע או ביצוע הזמנות ממגוון המוצרים לתעשייה המוצעים על ידי החברה.

להמשך קריאה

יצרנים

חברת FLUSSMANN מתמחה ביצור משאבות לוב ובורג כפול סניטריות וכן מערכות ערבוב, ערבול והימגון.

הציוד מתאים לתעשיות מזון וקוסמטיקה, וכן גם למגוון תעשיות נוספות.

בנוסף החברה מספקת מחליפי חום ומערכות ריקון חביות.

בברלין טכנולוגיות מומחים בתחום אשר ישמחו לתת ייעוץ, צרו קשר נשמח לשוחח.

חברת Gebr. Steimel נוסדה בשנת 1878, והיא מייצרת כיום משאבות וצנטריפוגות ליישומים תעשייתיים בעיר הנף בגרמניה, עם צוות של כ-200 עובדים, ומוכרת את המוצרים שלה ברחבי העולם.
מוצרי החברה משמשים להזנת חומרים, כגון מי ים לצינון מנועים גדולים, צבעים ולכות, אספלט (ביטומן), מסות שוקולד, מוצרי מזון, וכן גם שמני סיכה ושומנים. Gebr. Steimel מפתחת ומייצרת סוגים שונים של משאבות.

תעשיות:

  • מי ים
  • מי קירור
  • צבעים ולכות
  • ביטומן
  • שוקולד / מזון
  • שמני סיכה / גריזים ושומנים

בברלין טכנולוגיות מומחים בתחום אשר ישמחו לתת ייעוץ, צרו קשר נשמח לשוחח.

חברת אלפא לבל – ALFA LAVAL הישראלית מספקת משאבות צנטריפוגליות, משאבות לובים ומשאבות 3 ברגים המתאימות לתעשיות הנקיות.
משאבות ALFA LAVAL אידיאליות ליישומים המצריכים היגיינה גבוהה.

ברלין טכנולוגיות מייבאת ומשווקת בארץ את מוצרי חברת ALFA LAVAL – אלפא לבל, נשמח לעזור לכם בכל שאלה.

חברת איי פי וי APV הינו מותג של חברת FLOW SPX המספקת מגוון ייחודי של פתרונות, מערכות ומוצרים.

APV מתמחה במשאבות היגייניות לתעשייה נקייה מהסוגים הבאים: משאבות צנטריפוגליות, משאבות יניקה עצמית, משאבות לובים ועוד.

המשאבות של חברת APV איי פי וי מתאימות לדרישות הנפוצות בתעשיות:

טכנולוגיית חלב, מבשלות, תעשיית המשקאות, תעשיות הפרמצבטיקה והכימיה.

ברלין טכנולוגיות מייבאת ומשווקת בארץ את מוצרי חברת APV, נשמח לעזור לכם בכל שאלה.

חברת נטש Netzsch מספקת משאבות בורגיות, משאבות לובים, קוצצים מטחנות Macerators ומשאבות לריקון חביות.
משאבות Netzsch מתאימות למגוון רחב של שימושים ותעשיות כגון: מזון, פארמה, כימיה, שפכים ועוד.

ברלין טכנולוגיות מייבאת ומשווקת בארץ את מוצרי חברת Netzsch, נשמח לעזור לכם בכל שאלה.

חברת בורגר נוסדה בגרמניה בשנת 1975 והיא מתמחה בייצור משאבות לוב גומי המיועדות לנוזלים נקיים ומלוכלכים בספיקות גבוהות. כמו כן מייצרת החברה מיכלי נירוסטה ומטחנות וקוצצים ממגוון סוגים. החברה חרטה על דגלה להיות קשובה לצרכי לקוחותיה ומשפרת את מוצריה באופן תדיר בהתאם למשוב המתקבל מן השטח. המשאבות של חברת בורגר מתאימות למגוון רחב של יישומים ותעשיות: מים, נפט וגז, נייר, כימיקלים, מזון (בשלבי העיבוד הראשונים) ועוד.

 

יתרונות

  • תחזוקה פשוטה וחסכונית: (MIP (Maintenance in place תחזוקה ותיקונים עד לרמת החלפת אטם מכאני מתבצעים במקום מבלי לפרק את המשאבה מהקו
  • לובים בעלי קצוות גומי הניתנים להחלפה בקלות ובעלות נמוכה
  • פלטות שחיקה בצילינדר הניתנות להחלפה בקלות ובעלות נמוכה יחסית
  • המשאבה עמידה בפעולה ללא נוזלים לפרק זמן ארוך יחסית בהשוואה למשאבת חילזון
  • יכולת העברת מוצקים
  • אטם מכאני עמיד במיוחד
  • משאבה בעלת ממדים קטנים ואפשרויות הרכבה מגוונות

 

מטחנות תעשייתיות לענף הספנות

היצרן מציע 3 סוגי מטחנות: מרסקת – מקצצת – ושוברת. עבור תעשיית השפכים מבנה המטחנות מאפשר MIP בשל הדרישות בעולם לשימור איכות הסביבה בתחום הספנות ותחילת אכיפת תקן MARPOL. בינואר 2013 נכנס לתוקף נספח V  של התקן שמדבר על איסור שפיכת פסולת מזון גדולה מ – 25 מ”מ מכלי שייט. בדיוק לשם כך פיתחה חברת בורגר מרסקת קומפקטית ונוחה להפעלה המיועדת לספינות וכלי שייט העומדת בתקן החדש. ראה סרטון למטה.

למעבר לסוגי משאבות נוספות – לחץ כאן

לחברת סומה משאבות SOMA Pumps ניסיון ארוך שנים בייצור ופיתוח של משאבות סינוס. ממציא משאבת הסינוס מנפרד סומר, אחראי טכני בחברת SOMA משאבות. בסיועו, בוצעו בשנים האחרונות שיפורים ניכרים במטרה להשביח את משאבת הסינוס SOMA והפכו למובילים במשאבות מסוג זה.
חלקי חילוף של משאבות סומה זהים לחלוטין באיכות ובמידות למשאבות סינוס של המתחרה העיקרי במחירים יותר אטרקטיביים ובזמן אספקה מהיר.

ברלין טכנולוגיות מייבאת ומשווקת בישראל ייצור ותחזוקה של משאבות סינוס של חברת סומה משאבות SOMA Pumps, נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה.

לחץ כאן למעבר לסוגי משאבות נוספות

חברת ג’י.אי.איי הילגה – GEA Hilge HYGIA, אשר נוסדה בשנת 1862 בגרמניה, היא אחת היצרניות המובילות בעולם של משאבות צנטריפוגליות מפלדת אל-חלד. HILGE הוא שם נרדף כיום לעיצוב של משאבות צנטריפוגליות היגייניות מפלדת אל-חלד, כאשר המוצרים הפופולריים ביותר של החברה הם משאבות צנטריפוגליות מסוג end-suction ו- self-priming משאבות liquid ring / water ring טבעת מים.

החברה מוכרת משאבות תעשייתיות לחברות רבות ברחבי העולם בתחומי טכנולוגיית המשקאות (למעשה, כמעט כל מבשלת בירה ומפעל לביקבוק מסתמכים על המשאבות של GEA Hilge בתהליכי הייצור), טכנולוגית המזון ותעשיית התרופות והביו-טכנולוגיה. בנוסף, מפתחת החברה פתרונות פרטניים ללקוחות לפי צרכיהם בכל הקשור לתחומי תעשייה, טכנולוגיה סביבתית והנדסת פני-שטח (בעיקר מדובר במפעלים העוסקים בקדם טיפול לטכנולוגית צביעה ובתחנות התזת צבע).

ברלין טכנולוגיות מייבאת ומשווקת בישראל משאבות צנטריפוגליות, משאבות סניטריות, משאבות טבעת מים, משאבות נירוסטה לתעשייה, מפוחים צנטריפוגליים ומפוחים רגנרטיביים לתעשייה של חברת GEA Hilge – הילגה, נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה.

לחץ כאן למעבר לסוגי משאבות נוספות.

חברת ג’יי. אי. סי. מבית ורדר – JEC a Verder company הינה יצרנית של משאבות פוזיטיביות צנטריפוגליות מסוג Lobe לנוזלים מנירוסטה, משאבות לובים גומי ומשאבות לובים בוכנה. JEC שמה לה למטרה לאחד את כל היתרונות של יצרנים אחרים במשאבות הצנטריפוגליות התעשייתיות שלה, תוך שמירה על איכות יצור גבוהה ומחיר הוגן.

ל-JEC מגוון גדול של אפשרויות וניסיון רב באפליקציות שונות, אשר מאפשרים לה לתת מענה לבעיות שינוע חומרים בעזרת משאבות Lobe בספיקות של עד 100 מק”ש, בלחצים של עד 20 בר, צמיגויות של עד 200,000 CP וטמפ’ של עד 200ºC. בין היתר החברה מייצרת משאבות לובים מגומי לתעשיית היין ומטחנות לנוזלים המכילים חתיכות מזון לתעשיית המזון.
ב-JEC פועלת מחלקת מחקר ופיתוח חדשנית, המסייעת לחברה לשמור על מיקומה בחזית הטכנולוגית בתחום התמחותה.
JEC הינה בעלת 2 תקני ציוד סניטרי למזון – A3 ,EHEDG – ותקן איכות הניהול ISO9001:2000.

ברלין טכנולוגיות מייבאת ומשווקת בישראל משאבות פוזיטיביות, משאבות Lobe ומשאבות צנטריפוגליות לתעשייה של חברת ג’יי. אי. סי. מבית ורדר – JEC a Verder company, נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה.

לחץ כאן למעבר לסוגי משאבות נוספות

עם יותר מחמישים שנות ניסיון בייצור מגוון רחב של ציוד לתעשייה, כולל משאבות, בלנדרים ומיקסרים, חברתפייר גרין (PIERRE GUERIN) מצרפת הינה כיום אחת החברות המובילות בתחומה.

הציוד של החברה, אותו אפשר למצוא בחברות בכל רחבי העולם, משמש ליישומים תעשייתיים כמו תהליכי התססה (בתעשיית היין לדוגמא) וטיפול בנוזלים, בין השאר באמצעות משאבות צנטריפוגליות ושילוב של נוזלים ומוצקים ליצירת מוצרים הומוגניים בתעשיות שונות כגון מזון ותרופות.

לחץ כאן למעבר לסוגי משאבות נוספות

 

 

דילוג לתוכן