באיזה ציוד תעשייתי משתמשים בעת בניית חדרי קירור?

אחסון סחורה בתנאי קירור נאותים דורשת שימוש בציוד תעשייתי מותאם על מנת לאפשר לציוד לקבל את תנאי הקירור הדרושים לו. בחדרי קירור משתמשים מגוון רב של תעשיות, החל תעשיית החקלאות שבה חדרי הקירור משמשים לצורך אחסון פירות וירקות, לתעשיית הבשר שאז יש צורך בחדרי קירור והקפאה לצורך שמירה על המזון, בתעשיית החלב שאז יש צורך בחדרי קירור מסוימים ולמגוון תעשיות נוספות.

את חדרי הקירור ניתן למצוא במגוון מקומות, אם זה במטבחי ענק של חברות קייטרינג, מוסדות ציבוריים ופרטיים, אולמות אירועים, מפעלי מזון ועוד מיני רבים. מוצרים שונים כדוגמת מזונות שונים, יכולים להיות מוקפאים או מקוררים במחסנים במפעלים ומקומות שונים, בבתי האריזה ובנקודות מכירה.

חדרי הקירור המדוברים מיועדים לאחסנה של מוצרים שונים אשר ללא תנאי קירור נכונים יכולים לאבד מערכם ולהתקלקל. לכן, כאשר בונים חדרי קירור, יש להקפיד על שימוש בציוד מקצועי ובכן בחומרים שמהם בונים אותם. ניקח לדוגמא, חדרי קירור בונים מפנלים איכותיים שהחיבור בין בניהם מאפשר הצמדה מוחלטת של חיבור חומרי הבידוד הנמצאים בתוך החדר לבין יריעות הפח, כך שלא תכנס לחות לחדר הקירור, הרי לחות זו יכולה לפגוע רבות במוצרים המאוחסנים בחדרי הקירור.

מעבר לכך, יש צורך להשקיע רבות במחשבה בעת תכנון החדר ובחירת חומרים המתאימים לתנאי הקירור, בין אם מדובר על הדלתות של החדר – עליהן להיות אטומות לגמרי, יש צורך בגיבוי במערכת החשמל כך שאם יהיה הפסקת חשמל הסחורה לא תירקב, גופי הקירור צריכים להיות בעלי עוצמות שונות, כך שיהיה ניתן לכוונם לטמפרטורה הרצויה בחדר בעת הפסקת חשמל, כך שהסחורה המאוחסנת לא תיפגע ועוד. למעשה, ככל שהציוד התעשייתי יהיה יותר מקצועי ואיכותי, כך חדר הקירור יהיה איכותי והמוצרים בו ישמרו בתנאים הטובים ביותר ללא חשש.

חשיבות בניית חדרי קירור מחברות איכותיות

בניית חדרי קירור היא לא עניין של מה בכך, הרי לבל נשכח כי מאחסנים בהם סחורה חשובה ויקרה המשרתת את החברה, המפעל או הגוף הציבורי. לכן, חשוב לבצע בחירה נכונה ולרכוש ציוד איכותי ביותר מחברות בעלות ניסיון רב המחזיקות בציוד איכותי ביותר. יש לא מעט חברות בארץ המתמחים בייצור או בנייה של חדרי קירור, חלקם מפעלים בעלי ניסיון רב בתחום המחזיקים בציוד תעשייתי איכותי לצורך בניית חדר הקירור וישנם חברות פחות איכותיות.

בעת בחירת החברה חשוב לשים לב לכמה פרמטרים חשובים שיבטיחו לכם בחירה נבונה:

שימו לב לניסיון החברה, קבלו המלצות ממכרים או חברים, בדקו עבודות קודמות של החברה, בדקו מאילו חומרים עשויים חדרי הקירור, בדקו את הציוד התעשייתי המורכב בתוך חדר הקירור, בדקו עלויות והשוו מכירים, בדקו את מקצועיות החברה ובכלל כל פרמטר אחר שחשוב לכם.

כתבות נוספות

משאבות

משאבות כשאנחנו חושבים על סרט קולנוע שאהבנו במיוחד, אנחנו לרוב

דילוג לתוכן